Hebben jullie nog leuke aanraders voor unisex speelgoed of speelgoed voor een meisje van 15 maanden?
We willen binnenkort veel babyspeelgoed weg doen. Merken dat ze zich daar nu te kort mee kan vermaken.
Ze heeft wel een speelgoedkeukentje met wat bijbehorende accessoires. En een vormenstoof en dat soort speelgoed. Maar wie weet doe ik hier inspiratie op ☺️
verstop Nijntje. Vind mijn zoontje nu echt helemaal leuk!
Mijn dochter is bang voor verstop Nijntje 🤣 als die uit is vind ze het prima, maar zodra die iets zegt vind ze het eng en gooit ze hem weg. Het concept van zoeken snapt ze nog niet.
Mijn dochter is bang voor verstop Nijntje 🤣 als die uit is vind ze het pri ...
haha ja mijn neefje vond Boemba eng. Maar meer omdat hij hem niet verstond. maar mijn zoon is er helemaal weg van. Het verstoppen snapt hij nog niet helemaal. Maar hoort hem wel. Alleen gaat hij zoeken op de plek waar hij het laatst lag 😂
Mijn dochter speelt het liefst met poppen. Je hebt hele leuke waarbij een magneetje bij de mond zit om een speentje of flesje op vast te maken! Verder keukenspulletjes!
Bij de Action hebben ze echt voor 1,5€ ofzo dit ei, wat de hele tijd ene soort oehoe noemt als je hem aan drukt en die je kan verstoppen. Een soort “Nijntje speelt verstoppertje”, maar dan in een paas tintje. Mijn zoontje vindt het fantastisch!