Hoi dames! Heeft iemand de gouden tip om zo snel mogelijk van de speen af te komen? Overdag wilt ze alleen maar haar speen ook tijdens het spelen. In bed gooit ze de laatste dagen telkens haar speentjes uit bed en wordt ze meerdere keren per nacht wakker hierdoor. Eindelijk slaapt ze weer eens een beetje normaal is ze haar speen telkens weer kwijt zodra ik hem terug wil geven en ze ziet mij wilt ze meteen uit bed.
En dan nog die irritaties dat wij telkens speentjes verliezen ook bij de opvang gooit ze haar speen uit bed en dan duurt het weer even voor ze het hebben gevonden tijdens een schoonmaak😅 onderweg gooit ze haar speentjes ook vaak weg dus wij moeten vaak nieuwe aanschaffen.. speentje met een naamkoord gaat ze mee spelen en trekt ze steeds aan het koord waardoor de speen uit haar mond gaat. Werkt hier dus ook niet echt.
Enige optie is om zo snel mogelijk van die speen af te komen ze inmiddels ook al 1jaar en wil haar niet tot 3 jaar nog aan de speen hebben en soms vergeet ik gewoon om genoeg speentjes mee te nemen dan is het drama zonder als ze hem wilt😅