6 Reacties
9 maanden geleden
Reactie op Duc_je
Ik zou accuut stoppen met de speen. Waarschijnlijk een week ellende maar da ...
Wij hebben hierom een extra speen aan een hydrofiele doek geknoopt. En de andere kant van de doek hebben we dan onder het matras gestopt. Dan heeft ze dus nog een speen die ze niet zo gauw eruit gooit😊 bij ons werkt dit echt super goed, ze heeft deze speen nog nooit uit bed gewerkt. wie weet werkt dit voor jullie ook.
9 maanden geleden
Reactie op Bediha
Gebruik je geen speenkoord? Mijn zoon gebruikt de speen alleen met slapen ...
Die hebben wij gehad ja, die heeft ze weggegooid uit de kinderwagen toen wij het niet zagen🙂 de speenkoord werkte al niet want ze kreeg het telkens voor elkaar om het los te krijgen. Ik heb zelfs geprobeerd het een paar keer om de gordel van haar autostoeltje vast te knopen maar ook dat kreeg ze los en dan gooide ze het weer op de grond waar ik dan tijdens het rijden niet bij kom..
9 maanden geleden
Reactie op Duc_je
Ik zou accuut stoppen met de speen. Waarschijnlijk een week ellende maar da ...
Dit hebben wij ook weleens geprobeerd, in de auto is ze mega gefrustreerd waardoor ik heel onrustig wordt en sneller afgeleid ben van de weg..
9 maanden geleden
Mijn zoontje deed dit laatst ook steeds meer en meer, en ook in zijn bedje steeds de tut eruit gooien waardoor ik weer paar keer op en neer moest in de nacht. Ik ben er afgelopen week dan ook mee gestopt en het heeft dan ook maar 2dagen geduurd! Hij was er dus waarschijnlijk gewoon klaar voor. Ik zou het echt aanraden om te stoppe. Het is een verademing😊