3 Reacties

9 maanden geleden

Wij hebben dit ook, alleen begint het bij ons al vanaf een uurtje of 21.00.. we hebben ons er maar aan overgegeven en slapen weer samen. Moet zeggen dat ze bij ons in bed ook onrustiger is dan normaal. Sprong 10, meerdere tanden die doorkomen, overgang naar 1 slaapje? Van alles tegelijk 💆🏼‍♀️💆🏼‍♀️💆🏼‍♀️

9 maanden geleden

Yes, welkom bij de club. Van de week van 23.45 tot 06.00 ieder uur krijsend wakker. Niets voor ons meisje. Was hier 1 nacht, en vannacht was het een half uurtje om 04.45 en daarna kwam ze pas 09.15. Ik houdt beetje aan, als ik ze terug in bed leg max 15 min huilen/ krijsen. Dat gaat door merg en been maar rond de 8e minuut wordt haar huiltke minder en rustiger en al gauw valt ze dan in slaap. Het werkt bij haar. Is het langer dan een kwartier, ga ik er heen, troos ik haar rondje lopen wiegen etc. En dan weer terug in bed en weer het kwartiertje afwachten . Het is pittig maar het schijnt een fase te zijn.... Succes met jullie kleine

9 maanden geleden

Hier ook! Gelukkig nu weer in wat rustiger vaarwater, maar een paar weken terug was het heftig… Zoals mij veel dingen, het is een fase, hoe moeilijk ook maar het gaat weer voorbij. Mijn inziens het beste om nabijheid te bieden, is het mogelijk om samen met haar te slapen? In jullie bed of bij haar of met matras/luchtbed op de kamer? Als hier niks meer werkte ging ik met een matras bij haar slapen. Betekende niet altijd dat ze snel weer in slaap viel, soms alsnog 2u lang doorspoken/onrustig maar iig wel nabijheid… Succes en sterkte! ❤️