15 Reacties

één jaar geleden

Pfff, onze dochter is van precies dezelfde datum en heeft vannacht exact dezelfde capriolen uitgehaald.🥲 Geen tips helaas, hier hielp ook niks. Bij ons slapen wil ze ook niet...Ik volg!

één jaar geleden

Sprong 9? Volgens mij bedoel je sprong 8? Want mijn dochtertje is van 21/11 en die heeft net sinds een week sprong 8 gehad.. Het was even afzien maar als je gewoon je blijft doen wat je altijd al deed dan zul je zien dat het beter wordt. Wij hadden vaak 2 nachten slecht en dan ineens 2 a 3 weer goeie enzovoort 🫠😅

één jaar geleden

Sprong 9 was hier een heftige, ik zou zeggen even aan toegeven en hopen dat het snel voorbij is 😅

één jaar geleden

Sprong 9? Volgens mij bedoel je sprong 8? Want mijn dochtertje is van 21/11 ...
Hmm dat is gek! Was 21-11 jouw uitgerekende datum? Ja ik probeer inderdaad te doen wat wij altijd doen als ze snachts huilt maar tot dusver helpt dat niet. Hopelijk hebben wij hetzelfde, 2 op 2 af is nog vol te houden

één jaar geleden

Ja hoor hier al dik 2 weken precies hetzelfde! Als ze bij ons in bed ligt is alles prima. Kreeg van een slaap coach de tip om als het kan. Een camping bedje naast ons neer te zetten 😊 Zo slaapt ze wel dan bij ons maar wel in "eigen" bed. Dit werkt hier! 😄🙌🏻

één jaar geleden

Reactie op lisannexxx

Ja hoor hier al dik 2 weken precies hetzelfde! Als ze bij ons in bed ligt i ...
Oh wat een goede tip! En dan beginnen in haar eigen bed en als ze wakker wordt naar het camping bedje?

één jaar geleden

Reactie op Noah96

Oh wat een goede tip! En dan beginnen in haar eigen bed en als ze wakker wo ...
Ja precies! Zo doen wij het 😊 Vannacht werd ze bijvoorbeeld wakker om 2 uur. Toen naast me neer gelegd in het campingbedje even zachtjes praten en aaien en toen was het vanmorgen 6:30 🙌🏻 Had hierzelf ook nooit aangedacht

één jaar geleden

Reactie op Noah96

Hmm dat is gek! Was 21-11 jouw uitgerekende datum? Ja ik probeer inderdaad ...
Oh wacht haha nee ik was eigenlijk 26-12 uitgerekend. Dan klopt het wel voor jou idd. 😉

één jaar geleden

Sinds 2 tal weken ook ‘s nachts graag wakker. Komt gezellig tussen ons liggen en valt uiteindelijk wel weer in slaap. Ze slaapt nog bij ons op de kamer, in haar eigen bedje dus enigste optie is tussen ons. Lekker met ons drietjes, we laten het maar op ons afkomen. Komt wel goed.

één jaar geleden

Hier ook... al een aantal nachten dan toch maar bij ons gepakt in bed. Maar ook naar bed brengen gaat stroef. Nu aan t proberen met 1 dutje ipv 2.. maar hij slaapt er tot nu toe niet langer of meer door. Meer mensen die dit ook proberen?

één jaar geleden

Als onze zoon wakker wordt 's nachts en niet meer in slaap komt dan geven wij altijd een flesje met wat warme melk. Daarna gaat hij dan makkelijk weer naar bed. Moet er wel bij zeggen dat dat maar weinig voorkomt

één jaar geleden

Heeft één van jullie ook het probleem dat jullie kindje niet tussenin wil slapen? Met zo'n nachtelijk drama lijkt het me ideaal, maar onze dochter wordt echt helemaal wild, overstuur en boos als ik haar tussenin leg.🥲

één jaar geleden

Reactie op Celestevdw

Heeft één van jullie ook het probleem dat jullie kindje niet tussenin wil s ...
Heel herkenbaar. Mijn dochter wordt ook niet vrolijk van tussen ons in slapen.. alhoewel we haar ook liever in haar eigen bed leggen. Maar met dit soort nachten.. wil je je slaap pakken op welke manier dan ook 🤣

één jaar geleden

Reactie op Celestevdw

Heeft één van jullie ook het probleem dat jullie kindje niet tussenin wil s ...
Hier ook geen optie helaas. Ze vertikt het om te slapen bij mij in bed. Zou zo graag willen dat dit ook hier werkte

één jaar geleden

Ow was wel pittig. Wij gaven haar een fles ‘s nachts en sliep daarna weer door. Overdag sliep ze ook slecht, wij houden ons weer aan een strak schema wel weer 2 slaapjes overdag en nu gaat het weer goed ‘s nachts. Bij 1 slaapje overdag sliep ze ook niet door ‘s nachts. Ik heb weer haar schema onder de knie en dit ook weer aangeven bij de oppassers en gaat weer gelukkig goed ‘s nachts.