35 Reacties

één jaar geleden

Ohh alweer een sprong? hier merken we snachts weer slecht slapen en echt wakker zijn en krijsen. Vorige week 1 nacht helemaal door kunnen slapen sinds eind december maar het blijft lastig hier!

één jaar geleden

Reactie op Lisette3103

Haha nou wij zouden er al uit zijn volgens mij, maar de avonden zijn vanaf ...
Hier precies hetzelfde 😵‍💫.. En overdag super snel boos/huilen/gillen. Pffoeee..

één jaar geleden

Herkennen jullie ook dat jullie kindje na 1 uur slapen in de avond wakker word en klaar wakker is en wil spelen?

één jaar geleden

Reactie op joycemeijer

Herkennen jullie ook dat jullie kindje na 1 uur slapen in de avond wakker w ...
Bedoel je dan na 1 uur slapen of na 1 uur in de nacht. Na 1 uur in de nacht herken ik zeker wel. Mijn zoontje heeft dat ook. Dan is hij gewoon heel erg wakker en wil dan idd spelen.

één jaar geleden

Reactie op Yessicamsterdam

Bedoel je dan na 1 uur slapen of na 1 uur in de nacht. Na 1 uur in de nacht ...
Na 1 uurtje geslapen te hebben. De nacht haalt hij gelukkig redelijk door

één jaar geleden

Reactie op joycemeijer

Na 1 uurtje geslapen te hebben. De nacht haalt hij gelukkig redelijk door
Valse start misschien? Bij ons was dit een teken om een dutje te laten vallen. Onze dochter zit nu op het randje 1/geen dutje.

één jaar geleden

Reactie op Lisette3103

Valse start misschien? Bij ons was dit een teken om een dutje te laten vall ...
Thuis doet hij tegenwoordig ook 1 dutje, maar op kdv trekt hij dat helaas nog niet. Dat is nu beetje mijn struggle

één jaar geleden

Reactie op Brawcali

Vreselijk. Elke nacht een paar keer wakker waarvan 1x zeker 2 uur lang krij ...
Is het ondertussen al beter?

10 maanden geleden

Veel gejammer, veel zeuren, echt onwijs veel aandacht vragen en vroeg wakker 😮‍💨. Hij is echt pittig want we worden goed op de proef gesteld

10 maanden geleden

Al mensen die eruit zijn en dit ook echt hebben ondervonden? 😜 ik vraag dit voor een vriendin 🤣

10 maanden geleden

Reactie op Suus399

Al mensen die eruit zijn en dit ook echt hebben ondervonden? 😜 ik vraag di ...
De dagen tellen tot het over is, de enige remedie vrees ik 🤣

10 maanden geleden

Reactie op Suus399

Al mensen die eruit zijn en dit ook echt hebben ondervonden? 😜 ik vraag di ...
Ja, wij zijn er weer uit (klopt heel hard af).😆 Ze eet weer, krijst niet meer, hangt niet meer aan mn been en slaapt ineens uit.😲 Ik vond deze sprong zeer intens.🙈 Hang on!

10 maanden geleden

Reactie op Celestevdw

Ja, wij zijn er weer uit (klopt heel hard af).😆 Ze eet weer, krijst niet m ...
Nou ik denk sinds vandaag namelijk dat ze zon hier (figuurlijk haha) weer is gaan schijnen maar durf nog niet te hopen merk ik. Vond de afgelopen periode ook heftig!

10 maanden geleden

Wij zitten er volgens mij nog middenin. Wat een pittige is dit. Huilen, getild willen worden, overal aan zitten. Voordeel, we vervelen ons geen moment. Ik zal vanavond eens uitrekenen in welke week we zitten 😅 Slapen gaat gelukkig wel redelijk.

10 maanden geleden

Hoelang duurt deze sprong? 🥲 Al 4 weken lang driftbuien, boos, krijsen, niks is goed.. zichzelf pijn doen, avond eten ging al moeilijk en nu al helemaal niet. Zelfs heel veel fruit wil ze niet meer. Hele dag achter me aan. Als ik even de hoek om ben in de keuken is het al drama 😅 Pittig hoor deze sprong 😂