12 Reacties

vor 13 Tagen

Gefeliciteerd! Ik ben inmiddels ruim 27 weken zwanger! De eerste weken waren pittig met veel spugen en heel vermoeid. Toegeven aan je vermoeidheid en lekker meeslapen met je dreumes. Gaat je oudere kindje naar een school? Qua misselijkheid weinig tips, was voor mij echt uitzitten..

vor 13 Tagen

Reactie op Jet19

Gefeliciteerd! Ik ben inmiddels ruim 27 weken zwanger! De eerste weken ware ...
Jaa dat probeer ik idd wel al te doen ik ga nu altijd met haar mee slapen in de middag.. heb ook wel het geluk dat ik niet werk..ma voel me zo schuldig dat ik geen energie heb om iets te doen pff ken je dat.. en ja hij is overdag wel naar een speciale school.. vreselijk e die misselijkheid aan de ene kant ben k blij want dan weet ik ok de zwangerschap gaat goed ik heb symptomen ma aan de andere kant ben ik gewoon geen mens heel de dag.. xx

vor 13 Tagen

Reactie op Ixxxxxxx

Jaa dat probeer ik idd wel al te doen ik ga nu altijd met haar mee slapen i ...
Herkenbaar hoor! Ik voelde me ook schuldig, maar het is wat het is! Vaak knap je wel op van een poosje slapen. Daarna even lekker wandelen bijv kan ook helpen, frisse lucht en wat beweging!

vor 13 Tagen

Gember heeft me er doorheen geholpen. En zorg dat je meerdere keren per dag eet zodat je geen moment honger kunt krijgen waarvan je weer misselijk kunt worden. Leg ook crackers op je nachtkastje voor de vroege ochtend

vor 13 Tagen

Ik ben momenteel 36 weken zwanger en ons zoontje is nu 17 maanden. Ik ervaar deze zwangerschap ook als veel pittiger, omdat ik nu veel minder rust kan nemen. De misselijkheid viel bij mij mee als ik op tijd iets kleins at. Verder inderdaad mee slapen tijdens de dutjes en ik moet ook zeggen dat er hier nu iets vaker een filmpje opgezet wordt als het me even teveel wordt. Eigenlijk doe ik dat liever niet, dus voel me daar ook wel schuldig over. Maar ik ga er nu maar van uit dat het tijdelijk is en ik binnenkort weer gewoon alles met hem kan doen.

vor 13 Tagen

Reactie op MomOfTwo94

Ik ben momenteel 36 weken zwanger en ons zoontje is nu 17 maanden. Ik ervaa ...
Ja hier merk ik ook dat er veel meer tv wordt gekeken als nrml.. ik denk dat onze kinderen het helemaal niet erg vinden maar wij er meer mee zitten.. ma zoals je zegt tis maar tijdelijk dit gaat ook weer voorbij 💗

vor 12 Tagen

Ik ben nu 10 weken zwanger en ook steeds ziek en misselijk. Je kan je huisarts bellen er is namelijk wel wat voor.

vor 12 Tagen

Mijn dochter is bijna 1,5 en ik ben nu bijna 9 weken zwanger van ons tweede kindje. Ik merk dat ik het ook een stuk heftiger vind. Ben af en toe flink misselijk en voel mij erg moe. Hierdoor ook een stuk vaker de tv aan als dat ik eigenlijk zou willen.. maar merk dat ik het zelf echt nodig heb om dan even wat rust te hebben. M’n dochter vind het totaal niet erg dus ik probeer mij niet te schuldig te voelen en te bedenken dat het maar tijdelijk is. Bij ons is de tweede wel gepland en ook zeker erg welkom! Maar moet wel eerlijk zeggen dat ik het zwanger zijn terwijl je al een pittige dreumes rond hebt lopen een beetje heb onderschat 🙈

vor 12 Tagen

Reactie op Irisnov22

Mijn dochter is bijna 1,5 en ik ben nu bijna 9 weken zwanger van ons tweede ...
Ja is pittig e!! Onze dochter vind het ook absoluut niet erg om voor de tv te hangen ik denk dat ze er zelfs van geniet zo lekker knuffelen en fijn tv kijken maar wij als moeders zullen ons altijd wel een beetje schuldig gaan voelen 🙈 vandaag ben k ook misselijk ma valt het iets of wat beter mee als gisteren.. dan begin je ook weer te denken is alles nog oké ken je dat🥲🥲

vor 12 Tagen

Reactie op Ixxxxxxx

Ja is pittig e!! Onze dochter vind het ook absoluut niet erg om voor de tv ...
Ja dat ken ik zeker! Heb afgelopen dagen meerdere momenten gehad waarbij de symptomen wat minder waren waardoor je je toch zorgen gaat maken. Vandaag ben ik dan wel weer flink misselijk dus dat voelt aan de ene kant dan toch ook wat dat betreft weer goed. Ik heb zelf 7 mei de echo voor de termijn bepaling dus ben heel benieuwd hoe het er dan voor staat 🥰

vor 12 Tagen

Reactie op Irisnov22

Ja dat ken ik zeker! Heb afgelopen dagen meerdere momenten gehad waarbij de ...
Jaa ik heb dus precies hetzelfde! Ma mijn vroedvrouw zei wel dat het heel nrml is gelukkig en herken het toch ook wel van mijn vorige zwangerschappen ma toch soms die onzekerheid e! Ik ook 6 mei ma dat lijkt echt nog een eeuwigheid 😂😅

vor 8 Tagen

Ik ben nu 24 weken zwanger en helaas een hg zwangerschap. Lig nu sinds week 13 uit de running. Wat kan helpen en is bij de drogist verkrijgbaar suprimal. Of gemberpillen. Medicijnen vanuit de huisarts wordt niet meer vergoed. Ik ben voor emsefane nu voor 15 zetpillen 40€ kwijt.