12 Reacties
één jaar geleden
wij hebben van stokke zn jetkids grkocht aangezien wij met onze zoontje van dan 18/ 22 maanden naar turkije en naar korea gaan en vind het zelf ook erg spannend haha we kregen als tip neem genoeg filmpjes en spelletjes op de ipad mee
en paracetamol voor dat je de lucht in gaat
één jaar geleden
Reactie op Vienna7
wij hebben van stokke zn jetkids grkocht aangezien wij met onze zoontje va ...
Waarom paracetamol als ze niet ziek zijn?
wij hebben voor onze dreumes een basinet aangevraagd, dan zit je op de voorste rij en heb je ook meer beenruimte. Als je een stoel hebt is het inderdaad misschien wel fijn om iets mee te nemen waardoor je een bedje kan maken. zo'n opblaas kussen mag niet bij alle vliegmaatschappijen, dus check dat. Je hebt ook een soort doeken die je kan spannen volgens mij.
Voor de oudste hebben we een pogs hoofdtelefoon, ik weet niet of mijn dreumes er al aan toe is om ook rustig filmpjes te kijken. Ik neem wat nieuw speelgoed mee, veel snackjes en eten. Een rietjesfles met water zodat hij kan drinken bij opstijgen en landen. Ook nemen we de draagzak mee, daar slaapt onze dreumes altijd wel goed in. En er op in stellen dat je veel met je kindje bezig bent, beetje op en neer lopen over het gangpad enzo. Het komt vast goed!
één jaar geleden
Reactie op Vienna7
wij hebben van stokke zn jetkids grkocht aangezien wij met onze zoontje va ...
Hooi, ik lees even mee, maar vroeg me af waarom een paracetemol? Wij gaan ook vliegen als de kleine ongeveer 18 maandjes oud is😊
één jaar geleden
Hoi, wij hebben al diverse keren gevlogen met onze kleine van 16 maanden en gaan volgende maand weer.
Tips:
Nieuw speelgoed
Raamstickers
Genoeg eten en drinken. Bij de Kruidvat heb je hele lange mais sticks, zijn ze even zoet mee.
Flesje of water drinken bij opstijgen en landen ivm de oortjes.
Bij lange vlucht inderdaad eigen stoel en bijv stocke jetkids of wicks wing zodat je er een bedje van kan maken.
Wij kregen nog als tip van onze KNO arts om neusspray met Xylometazoline 0,5 mg te spuiten voor het opstijgen en landen. Officieel mag dit pas vanaf 2 jaar maar zij gaf aan dat het geen kwaad kon zeker bij kindjes die vaak oorontstekingen hebben en verkouden zijn.
één jaar geleden
Reactie op Karen90
wij hebben voor onze dreumes een ...
Denk om de druk met de rietjesfles, na het stijgen rustig openen anders zit je er onder 😂
Wij hebben deze maand 6 uur heen (en terug gevlogen). Nieuwe speelgoed mee genomen, ook voor op de ramen te plakken. Genoeg snacks meenemen, zolang die van ons kan eten is ze happy. En wat eigen favoriet speelgoed. Verder heb je het niet veel in de hand. Bij ons ging het super goed.
één jaar geleden
Reactie op Karen90
wij hebben voor onze dreumes een ...
voor de oorpijn door de druk met opstijgen en landen daar hebben wij als famillie veel last van de paracetamol helpt dan juist heel goed zn stokke jetkids mak oversl hebben voor de zekerheid naar gekeken
één jaar geleden
Wij hebben inmiddels al 4 keer gevlogen met onze dochter. Tip: een fles geven bij opstijgen, op deze manier geen druk op oren.
Nog een tip: probeer je kindje voor de vlucht wakker te houden
Wij nemen altijd een eigen koffer mee met haar kleding daarin, deze kan mee als handbagage maar wij geven het altijd meteen af, zodat we er niet mee hoeven te slepen.
Daarnaast mag je een opvouwbare buggy meenemen tot aan de gate.