32 Reacties

één jaar geleden

Hier staat hij gewoon nog.. en ik denk zolang zij zich er nog in vermaakt? Hier nog geen reden gezien waarom we hem binnenkort weg zouden halen. Ze zit er vaak even na het eten rustig te spelen een kwartiertje. En dan later lekker op het speelkleed.😀

één jaar geleden

Hier is ie sinds een ruime maand weg (hij was bijna 10 maanden). Zoontje zat er niet meer in en hij kon 1 op 1 naar een vriendin waarvan haar kindje na een vroeggeboorte thuis kwam uit het zkh.

één jaar geleden

Wij hebben hem sinds twee weken weg. Ze zat er nooit meer in en stond alleen in de pad 🤪

één jaar geleden

Ik heb hem nog staan. Ideaal want ze trekt momenteel alles van tafel af als ze zich daaraan optrekt en mijn andere dochter heeft een open beker melk daar vaak nog staan. Als ze echt gaat lopen dan mag de box lekker weg.

één jaar geleden

Hier met 10 maanden al weg gedaan.. eindelijk naar 2 jaar weer ruimte in de woonkamer. Hij zal er toch al nooit in.. mijn oudste heeft er ook maar weinig in gezeten..

één jaar geleden

Hier ook al dikke twee maanden weg. Hij is nu 11 maanden. Vond de box altijd al niet fijn maar af en toe zette we hem er in als dat echt nodig was. Op het laatst was hij het er echt niet mee eens en ging dan de hele box op eten. Kwam ik terug van de wc ofzo en had meneer allemaal zwarte verf stukjes om z'n mond heen. Dus toen maar echt weg gedaan..scheelde een hoop ruimte en eigenlijk waren we er zo aan gewend!

één jaar geleden

Weggehaald toen hij kon rollen.

één jaar geleden

Hier ook al tijden weg. Zat er nooit in, stond alleen maar in de weg!

één jaar geleden

Nooit in gelegen, enkel de eerste paar weken. Wel altijd laten staan tot een maand geleden. Geen idee waarom, 😅

één jaar geleden

Ik vind de box ideaal, een veilig plekje voor m'n kind zodat ik bijv. even naar de wc kan of de was kan ophangen.

één jaar geleden

Ons dochtertje is nu 1 jaar en ze zit er nog iedere dag in. Ons zoontje zat er zeker tot 1,5 wel in. Verder vind ik het een sta in de weg. Blij als ie weg gaat maar voor nu nog handig.

één jaar geleden

Hier is ie al een tijdje weg. Hij wilde er absoluut niet in (krijsen) . Helaas want het was wel handig 😂

één jaar geleden

Hier staat die er nog. Oudste heeft er tot 1 jaar en 8 maanden nog ingezeten en gespeeld. Ze vond het een heerlijk knus plekje om boekjes te lezen. Jongste zit er ook nog regelmatig in, nu 11 maanden. Oudste wil er nu eigenlijk ook nog steeds in, is 2,5.

één jaar geleden

We gaan m dit weekend opruimen. Na 11 maanden nog steeds geen succes. Dikke prima, kan haar loopauto en keukentje een mooi plekje krijgen met haar verjaardag!

één jaar geleden

Hier nooit een box gehad, ook niet gemist 😅

één jaar geleden

Hij staat nog, maar ze wilt er niet in. Ga hem volgende week opruimen.

één jaar geleden

Hier wordt ie eigenlijk nog vollop gebruikt. Ze kan d’r ook lekker zelf in spelen en handig als ik even wat moet doen. Dus tot ie tijd dat ze het oke vind blijft ie lekker staan!

één jaar geleden

Allang weg 😂🫣

één jaar geleden

Weggedaan 😬 hij stond in de weg en ze zat er niet meer in. Bij mijn oudste heel lang gebruikt maar nu was het een onding aan het worden.

één jaar geleden

Ons zoontje van tweeenhalf zit er ook nog regelmatig in! Ideaal als we even wat langer naar boven moeten, hij mag wat speelgoed kiezen om mee te nemen en kan echt lang zoet zijn dan! Ideaal…