8 Reacties

8 maanden geleden

Wij hebben altijd deze..

8 maanden geleden

Het cb zegt, alles met een smaakje is ongezond omdat er toegevoegde suikers in zitten.

8 maanden geleden

En als je er nou verse aardbeien doorheen doet?

8 maanden geleden

Gezondste is zelf fruit erdoorheen. Evt bevroren fruit? Ik doe het zelf alleen voor mezelf. Ik heb de Griekse yoghurt aardbei of een ander smaakje van de lidl. Er zitten suikers in en als je dat niet wil is die andere optie het beste..

8 maanden geleden

Hi, dietist hier. Eigenlijk alle yoghurt met een smaakje zijn niet de meest gezond keuze omdat er eigenlijk maar een klein beetje echt fruit wordt toegevoegd en daarnaast nog een hoop suiker. Je beste optie is dus gewoon ‘kale’ yoghurt of kwark en daar fruit aan toevoegen. Dit smaakt natuurlijk wel anders dan die uit de supermarkt, maar dat komt dus puur door die extra suikers die zijn toegevoegd. Persoonlijk vind ik het belangrijk dat mijn kind zoveel mogelijk ‘pure’ smaken leert kennen ipv alleen maar zoet zoet zoet, dat lussen ze toch altijd wel en nu heb je hier nog invloed op (+ je geeft hen hierin ook wat mee voor als ze later groot zijn). Maar goed, aan de andere kant alles met mate, dus je zou hierin ook weer kunnen varieren 🤷🏻‍♀️

8 maanden geleden

Ik maak het altijd zelf met een handje ontdooide bosvruchten door de yoghurt, super lekker.

8 maanden geleden

Hier eet ze volle Griekse yoghurt met een klein beetje jam of stroop er door heen

7 maanden geleden

De skyr versie. Lidl. Heeft skyr met smaakje. Zitten erg weinig suikers in. Wel erg lekker! Mijne is er gek op.