14 Reacties

2 jaar geleden

Jullie zien er fantastisch uit samen ❤️ ze groeit goed zo te zien. Super naar te lezen dat het met jou wat minder ging, het is ook wel erg heftig geweest natuurlijk.. goed dat je hulp hebt 😊 veel sterkte en dikke knuffel!

2 jaar geleden

Wat vind ik jou een ontzettend sterke vrouw! Naar om te lezen dat het met jou wat minder gaat, fijn om te lezen dat je daar hulp voor krijgt. Je mag ontzettend trots op jezelf zijn! ❤️ En wat is Hazel een heerlijke baby 💖.

2 jaar geleden

Ahhhh 🥰kijk die wangetjes ❤️❤️❤️wat een schatje en wat fijn dat zij het zo goed doet, echt een klein wondertje. Beterschap voor jou !

2 jaar geleden

Wat een prachtige foto van jullie ❤️ en wat fijn dat Hazel het zo goed doet! Ik hoop dat het met jou ook snel weer beter gaat 💕

2 jaar geleden

Jullie zien er prachtig uit, heel veel geluk samen 🍀🍀🍀💚

2 jaar geleden

Jammer te lezen dat t met jou minder gaat. Maar zeker te begrijpen na zo een intense periode en jij die je altijd staande hield. Hopelijk voel je je snel beter. En Hazel wat ben jij een flinke mooie meid zeg. Prachtige foto 🥰

2 jaar geleden

Wat een mooie foto 🥰 ik kan het me voorstellen dat het voor jou erg pittig is geweest, het gaat tenslotte om je dochtertje, de belangrijkste persoon in je leven 😘 ik hoop dat je alles goed kan verwerken met de hulp die je krijgt. Dikke knuffel voor jou

één jaar geleden

Het is ook niet niks wat jullie hebben meegemaakt daar zou een ieder een douw van krijgen 🫂❤️. Je ziet er goed uit, en wat een lekker smoeltje heeft Hazel en wat doet ze het goed. Heel veel sterkte en succes lieve Josien en Hazel.

VRIEND

één jaar geleden

Wat een lieve foto. Wat vervelend dat het met jou minder gaat, maar jullie hebben ook ontzettend veel meegemaakt. En dan is het naast de gezondheid van Hazel ook heel belangrijk om aan mamma te denken. Beterschap gewenst!

één jaar geleden

❤️

één jaar geleden

Hopelijk gaat alles goed met jullie! 🍀❤️

één jaar geleden

Hoe is het met hazel?

10 maanden geleden

Hoi Josien! Je schoot ineens door mijn gedachten. Hoe gaat het nu met jou en Hazel?

6 maanden geleden

Hi Josien, Hoe is het nu met jou en met Hazel?