14 Reacties

10 maanden geleden

Ik heb op Aliexpress en Shein vorig jaar Uv zwempakjes besteld. Vond ze suuperleuk

10 maanden geleden

Deze is van Shein

10 maanden geleden

En ik had deze van H&M

10 maanden geleden

H&M, Lindex, Hema etc hebben betaalbare en goede UV pakken. Ik zou niet iets van Ali/Shein/Temu kopen omdat dat niet hoeft te voldoen aan Europese veiligheidsstandaarden en dat lijkt me nou net voor zonbescherming heel belangrijk. Ik vind een UV pak dat je aan de onderkant open kan maken fijn (Hema had dat bijvoorbeeld vorig jaar) Of een los shirtje. Veel handiger met luiers verschonen! Verder zou ik er 2 kopen voor als er eentje nat is na het zwemmen.

10 maanden geleden

Wat een echte aanrader is trouwens, als je naar het strand gaat om een tentje te kopen. Hadden wij ook, superhandig. Wat speelgoed inleggen voor je kleintje, en je kleintje is lekker uit de zon. Alvast veel plezier 🌞

10 maanden geleden

Uv pak is idd een aanrader! Onze dochter had afgelopen jaren een pak met armen en benen. Ons zoontje vorig jaar alleen een shirt, vond ik makkelijker omdat hij nog zo klein was (9 mnd). Vorig jaar hadden wij ze van little dutch. Maar ik zou ook zeker bij bijv Hema kijken. (En zoals al benoemd, zou ik naar een westerse winkel kijken ivm de keurmerken). Verder nog steeds goed blijven smeren en zorgen dat ze uit de zon blijven. Een uv petje/hoedje met zo’n flap bij de nek zou ik ook adviseren (die van ons kwam bij de Hema vandaan. Veel plezier!!

10 maanden geleden

En Vinted zou ik trouwens afspeuren, voor de korte tijd dat je ze gebruikt, ideaal!

10 maanden geleden

Maar wat doen jullie als je kleintje uit het water komt? Dan blijft ze met een pak toch heel lang kou en nat? Of trek je dan een droge uv pak aan? Ik zag vorig jaar vakantie veel kindjes met zo pak, maar ik had alleen een zwemluier en kon ik haar goed afdrogen en dan trok ik daarna een wit dun t-shirt aan en smeerde benen en armen goed in. 🫣

10 maanden geleden

heeft iemand ervaring met zon pak en eczeem? ik denk dat ik de kleine beter goed kan smeren en in de schaduw kan zetten..

10 maanden geleden

Hema heeft er op dit moment in de winkel hangen. 😃

10 maanden geleden

Reactie op Melrose90

heeft iemand ervaring met zon pak en eczeem? ik denk dat ik de kleine beter ...
Wij deden hem aan en zolang hij droog is gaat het prima. Zodra onze dochter gezwommen had en niet nog een keer ging zwemmen in korte tijd trokken we hem uit, lijkt mij ook niet lekker in zo’n nat pak. Ging bij ons heel goed, zonnebrand kan namelijk ook irriterend werken in combi met chloor etc.

10 maanden geleden

Wij deden hem aan en zolang hij droog is gaat het prima. Zodra onze dochter ...
Heb je tips voor merken?