6 Reacties
één jaar geleden
Flesjes krijgt ze dan niet meer en als het goed is kan ze dan gewoon met de pot mee eten dus gewoon in een restaurant wat voor haar bestellen. Je hebt eventueel ook 15 maanden potjes als je dat fijner vindt
één jaar geleden
In principe hoef je geen flesvoeding meer mee te nemen want ze mag gewone koemelk en dat hebben ze overal wel. Voor de rest mag ze gewoon eten zoals jij en ik maar er zijn mensen die het makkelijker vinden om potjes mee te nemen op vakantie. Dat is een eigen keuze.. ik nam bijvoorbeeld wel rozijntjes mee als snack. Maar broodje enzo at ze gewoon mee. Als ze iets heel lekker vind zou je het kunnen meenemen zoals pindakaas en hagelslag want dat hebben ze niet in het buitenland..
één jaar geleden
Wij zijn nu op vakantie met onze kleine van bijna 1 in Spanje. Heb 1 pak babyvoeding meegenomen, ze drinkt nog 2-3 flesjes per dag en wat zakjes knijpfruit, maisfingers en babykoekjes voor onderweg, dat kan ze gemakkelijk zelf wegeten zonder dat ik er teveel op hoef te letten (bijv in de kinderwagen ofzo). Verder eet ze hier alles met ons mee. Zijn ook uit eten geweest, hebben een extra bordje gevraagd en zo at ze van ons mee. Een eigen kinderportie krijgt ze nog niet op. Dusja, het valt me alles mee, go with the flow zou ik zeggen. Met 15mnd is alles nog weer een stukje makkelijker qua voeding denk ik zo. Alvast veel plezier op vakantie!