15 Reacties
één jaar geleden
Dit is alsof ik mijn eigen verhaal lees, wij hebben echt precies hetzelfde! De dutjes overdag waren altijd 1 1,5 tot 2 uur en nu vaak nog maar 3 kwartier. Als ik hem in bed leg eerst nog een half uur spelen/zingen. Ik merk ook dat de nachten korter beginnen te worden dus we zijn wel aan het kijken voor een oplossing.
Ik merk wel dat als ik in de ochtend met hem weggga als hij moe word hij door de afleiding wat langer op kan blijven. Ik probeer hem als hij 1 keer slaapt er wel pas om 12u in te leggen.
Hij slaapt ook nooit langer als 2 uur achter elkaar maar ook als hij dan om 14.00 uit bed komt is hij eigenlijk om 17.00 al helemaal gesloopt van de dag.
niet echt tips dus wel heeeeel veel herkenning, ik volg even mee!
één jaar geleden
Reactie op MomofSeth
Dit is alsof ik mijn eigen verhaal lees, wij hebben echt precies hetzelfde! ...
Aiii. Nou hier 11:15 wakker geworden uit ochtendslaap en ligt nu alweer 3 kwartier te keten in bed. Zijn vanmiddag even weggeweest en dan slaapt ze ook altijd minder goed helaas.
één jaar geleden
Reactie op Geerte 11
wij zijn met 12 maanden over gegaan. naar even doorzetten gaan ze langer sl ...
Sliep jouw kindje eerst ook 2 uurtjes en nu langer?
één jaar geleden
Wij zitten in hetzelfde schuitje... Gisteren één slaapje geprobeerd, maar dan slaapt ze maar een uurtje.😅
één jaar geleden
Bij mij was ook even het ritme zoek. Toen over gegaan naar 1 slaapje, helaas werd ze toen ‘s nachts vaker wakker. Nu weer terug naar 2-3-4 ritme dus 2 slaapjes en ze slaapt weer heerlijk, overdag en ‘s avonds. Was vast een fase van tanden of een ‘,sprong’,. Even doorzetten,
één jaar geleden
Reactie op Mommiejam
Bij mij was ook even het ritme zoek. Toen over gegaan naar 1 slaapje, helaa ...
Hoelang is ‘even’? Hier rommelt het al ruim 1,5 maand met bijv. het middagslaapje weigeren.
één jaar geleden
Reactie op Celestevdw
Wij zitten in hetzelfde schuitje... Gisteren één slaapje geprobeerd, maar d ...
Pfff lastig hè!
één jaar geleden
Reactie op elizaxx
Hoeveel maanden zijn jullie kindjes ?
Mijn dochter is bijna 15 maanden en ...
Hier 14,5 maand. Zolang het nog vlekkeloos gaat bij jou, denk ik niet dat de overgang snel komt. Gemiddeld is tussen de 15 & 18 maanden.
één jaar geleden
Reactie op Celestevdw
Wij zitten in hetzelfde schuitje... Gisteren één slaapje geprobeerd, maar d ...
Hier vanmiddag ook maar weer een kans gegeven. Ook een uurtje van 12:00 tot 13:00. Pffffffff ik snap er niks meer van.