8 Reacties
één jaar geleden
Ik vind het ook nogal moeilijk, omdat mijn dochter verschillend wakker wordt tussen 5 en 7... als we iets te pakken hebben, dan is het meestal 6u.
Ik wil het eigenlijk tijdelijk zo doen 1ste slaapje om 11u en dan 1830 naar bed.. en hopen dat het tegen de zomer echt een middagdutje van 1 tot 3 wordt ofzo🙏
één jaar geleden
Wij kijken per dag hoe laat hij wakker is. Als hij rond 7 wakker is, houden wij het 2/3/4 ritme aan. In de ochtend een kort slaapje en in de middag wat langer. Hij valt wel steeds moeilijker in slaap merk ik. Maar als hij rond 8 uur wakker is dan gaat hij rond 12:15 naar bed. Slaapt 2,5 uur. Dus wij zitten echt in de overgang fase. Per dag bekijken wat haalbaar is. Hopelijk snel helemaal over op 1 slaapje, is fijner voor zijn ritme heb ik het idee.
één jaar geleden
Wij zitten nog op 2 slaapjes en merk wel dat de ochtendslaapjes minder worden. Maar helemaal laten vallen dat lukt haar helaas nog niet
één jaar geleden
Hier waren de ochtend slaapjes de laatste tijd al erg kort. En halverwege vorige week liet ze die ineens vallen. Zowel thuis als op het kdv🤷🏼♀️ ondanks dat ze er op mijn werkdagen om half 7 uit moet, blijft ze wakker tot half 1 zonder moeite. Dan slaapt ze van half 1-3/half 4 en rond haalt 7/7u weer op bed.
Ze schakelde zelf om, ik had het eigenlijk nog niet verwacht, maar ze geven het zelf oooooo zo duidelijk aan!
één jaar geleden
Ons meisje van 14 maand leek het ook zelf aan te geven. 's ochtends wou ze echt niet slapen, verschillende tijden geprobeerd, erbij gebleven niks hielp. Dit hebben we echt een week of 3 nog geprobeerd. Nu slaapt ze 's middags weer dik 2,5 uur! 🙌🏻 Terwijl dit de laatste tijd met 2 slaapjes misschien een uurtje was.