10 Reacties

één jaar geleden

Ach ja joh, zo herkenbaar.. de oudste wilde ook altijd potjes.. en zo ineens wilde hij geen potjes meer, en alleen maar vers.. en nu eet hij bijna niets.. want ik ben 2 en ik zeg nee..😒😅 De jongste net zo eigenwijsje.. 🙄 dan wil die vers en dan weer potje. Ach ooit komt het goed.. ga ik vanuit 🤣🤣

één jaar geleden

Hier eentje van 13 maanden die tot een dikke week geleden ook enkel potjes wilde. Nu ineens (geen idee waarom) is hij wel vers beginnen eten. Hopelijk blijft hij het zo doen! Veel makkelijker! 😁🤞

één jaar geleden

Hier ook een die echt alleen maar potjes wilde, net lekker ingeslagen en ineens bah nee geen potje meer, alleen maar vers 😂 nu smikkelt hij mee van alles wat wij eten, zelfs een pittig uitgevallen curry of zoete aardappel stamppot. Komt dus hopelijk vanzelf goed! 👍 (nu ervan genieten voor zolang het duurt 😜)

één jaar geleden

Gewoon af en toe blijven aanbieden en in de tussentijd potjes geven. Loopt denk ik vanzelf wel weer los. Mijn dochter had dit rond een maand of 6. Ik maakte alles vers en dat wilde ze opeens niet meer. Toen maar overgestapt op potjes. En nu geef ik haar smiddags een potje en savonds eet ze met de pot mee. Ze houdt nu niet meer zo van brood (eerst wel...).

één jaar geleden

Onze dochter precies hetzelfde. Nooit vers gewild alleen maar potjes. En nu sinds 2 weken begint ze wat van het verse te eten. Hopelijk blijft dit zo 😅

één jaar geleden

Liedjes zingen tijdens het eten. Zo raar maar het helpt. 😅 hap hap hap dat zal lekker smaken… en dan gaat ze eten. Zodra ik niet zing eet ze niet hahahaha. Was er erg verbaast over.

één jaar geleden

Oke nou gelukkig veel reacties! Ben al blij dat ze potjes eet hoor, maar vind het soms zo frustrerend omdat het mij veel lekkerder lijkt maarja 🤣 ze kiest het zelf 🙈

één jaar geleden

Mijn dochter eet smiddags altijd een potje van olvarit en savonds mee van tafel.. ze wou ook alleen maar potjes in begin deed ik elke keer moeite om vers te koken maar ze weigerde dat steeds en potje wou ze wel dus voor smiddags is het hier altijd een potje xx

één jaar geleden

Lijkt me wel makkelijk 😅 Onze kleine weigert juist de potjes en wil alleen vers en in stukjes. En dan nog weigert hij heel veel🫠

één jaar geleden

Hier juist andersom. Absoluut geen potjes en alles vers. Het ligt dan ook echt aan de structuur. Mijn dochter wil juist een bite in haar eten en geen gladde structuur. Ook teveel zoetigheid vindt ze vreselijk. Yoghurt gaat er zonder moeite in maar slagroom vindt ze maar niks 😅