ik gebruik potjes puur omdat ik te moe ben 🤭 ben nog steeds aan het herstellen van mijn keizersnede en merk aan mezelf dat ik veel moe ben begin altijd vers gemaakt vind het ook erg leuk maar moet keuzes maken 😊 kijk wat voor jou het beste past
hoe doe jij het met vakantie? Wij gaan bijvoorbeeld een aantal dagen naar D ...
Wij hebben bewust voor een appartementje gekozen met vakantie. Is afhankelijk ook hoelang je gaat en of je een koelkastje op de kamer hebt. Verse groenten kun je 3 dagen in de koelkast bewaren. Fruit is makkelijker kun je de staafmixer meenemen.
Combi! Ik vind het leuk om alles vers te maken maar soms is een potje makkelijker, als je onderweg bent bijvoorbeeld. Denk dat ik het op vakantie straks in Griekenland ook ga combineren.
Wij doen ook een combi. Vaak heb ik alle tijd maar soms is een kant en klaar knijpzakje makkelijker. Hoewel we alle avondeten so far altijd zelf gemaakt hebben (al sinds onze oudste van 2,5 jaar)
Combi! Veelal vers maar ook wel eens potjes als we onderweg zijn oid. Ik heb nu veel verse prakjes in potjes gedaan in de diepvries dus vanaf nu gaan er ‘verse potjes’ mee 😆
Voornamelijk vers, zowel groente als fruit. In die potjes zit bijna alles gemengd, heb liever pure smaken.
Op vakantie of een dagje weg trekken we wel een potje open.
Wij doen een combi. Ik maak alles zo ver ik kan vers maar onderweg of op vakantie geven we wel eens een potje. En soms smaken die we weinig eten of bewerkelijker zijn om te maken/stomen/pureren.
Combi doen we hier. Probeer zo veel mogelijk vers of mama deli. Deze smaken komen het dichtstbij vers eten. Onderweg vaak een zakje van Ella’s kitchen.