40 Reacties

één jaar geleden

Ik geef thuis altijd vers. Maar ik vind het ook geen probleem als ze af en toe een potje eet. Bijvoorbeeld onderweg of als mijn moeder bij hun thuis oppast.

één jaar geleden

Reactie op Marleen1992

Hier alles vers. 👍
Hier ook alles vers. Maak in het weekend voor de hele week en vries het in.

één jaar geleden

Hier vers. Nu twee keer Olvarit gehad omdat dat even snel was maar dit eet hij gewoon niet.

één jaar geleden

Zowel vers als potjes, gaat prima hier hij vind alles lekker

één jaar geleden

Reactie op Yessicamsterdam

hoe doe jij het met vakantie? Wij gaan bijvoorbeeld een aantal dagen naar D ...
Ik maak ook alles vers en heb nu voor ons weekje Spanje zakjes van Ella’s kitchen ingekocht, zowel fruit als groente. Ze vindt ze heerlijk (van te voren getest) en voor mij even makkelijk dit weekje.

één jaar geleden

Mama deli en vers. Eerst genoemde wel een aanrader! Leuke groente combi’s en geen toevoegingen. Kleine eet het graag. Handig op werkdagen en drukke dagen etc.

één jaar geleden

Combi! Zeker op vakantie of als je onderweg bent vind ik het makkelijker uit een potje. Verder lekker thuis vers gemaakt

één jaar geleden

Ik maak alles vers dagelijks

één jaar geleden

Altijd vers. Ella's kitchen getest en dat vond ze echt smerig 😅 Op vakantie prakken we banaan/avocado of geven we stukken. Ik wil voor de 'lange' vakantie wel potjes proberen ook maar dan kies ik voor potjes met enkel groenten. Dus geen gemalen Pasta/rijst enzo erdoor.

één jaar geleden

Wij geven altijd zelf gemaakt. Hebben de diepvries vol zitten met ijsblokjes van vanalles wat en dat combineren we gewoon. Als we straks op vakantie gaan dan nemen we de staafmixer gewoon mee en maken we het daar vers

één jaar geleden

Thuis vers, op vakantie potjes.

één jaar geleden

Bij de eerste 2 kwamen er geen potjes in huis alles vers. Nu bij de 3e merk ik dat het vers maken eigenlijk er vaak bij in schiet. En eerlijk nu het gemak van de potjes inzie. Voel me wel schuldig omdat ik de energie er niet voor heb om vers te maken.

één jaar geleden

nu de kleine 1 jaar is maak ik nu vers in plaats van potjes 🥰

één jaar geleden

Alles vers/uit de vriezer!😊

één jaar geleden

Reactie op Celestevdw

Alles vers/uit de vriezer!😊
Same! Meer ook omdat de kleine eten uit een potje niet lekker vindt. Nu ben ik er zo aan gewend dat ik niet eens meer naar potjes kijk

één jaar geleden

Hier ook alles vers en dan in de vriezer. Ik heb die potjes wel eens geproefd en dat smaakt echt nergens naar, althans niet naar wat erin zou moeten zitten. Op die met pasta en rode saus na.

één jaar geleden

Alles vers, per dag gemaakt. Een hoop gedoe wel, maar het is het waard.

één jaar geleden

Vers en vries dan ook veel in. Ik vind zelf de potjes gewoon niet lekker (ruiken). En mijn beide kids hebben het wel eens geproefd, maar vonden het ook niet lekker.

één jaar geleden

Alles vers, heb nog nooit een potje aangeraakt zelfs. Maar ze eet al vanaf het begin (6 mnd) voor 95% met de pot mee dus is net zo makkelijk.

één jaar geleden

Potjes tot 11 maanden, want vers at ze tot een maand geleden niet 🫠. Nu ze 1 jaar is eet ze bijna altijd met de pot mee en vind het vers wel ineens lekker 🤷🏼‍♀️😂. En voor het gemak soms nog mama deli.