40 Reacties
één jaar geleden
Ik geef thuis altijd vers. Maar ik vind het ook geen probleem als ze af en toe een potje eet. Bijvoorbeeld onderweg of als mijn moeder bij hun thuis oppast.
één jaar geleden
Reactie op Marleen1992
Hier alles vers. 👍
Hier ook alles vers. Maak in het weekend voor de hele week en vries het in.
één jaar geleden
Hier vers. Nu twee keer Olvarit gehad omdat dat even snel was maar dit eet hij gewoon niet.
één jaar geleden
Reactie op Yessicamsterdam
hoe doe jij het met vakantie? Wij gaan bijvoorbeeld een aantal dagen naar D ...
Ik maak ook alles vers en heb nu voor ons weekje Spanje zakjes van Ella’s kitchen ingekocht, zowel fruit als groente. Ze vindt ze heerlijk (van te voren getest) en voor mij even makkelijk dit weekje.
één jaar geleden
Wij geven altijd zelf gemaakt. Hebben de diepvries vol zitten met ijsblokjes van vanalles wat en dat combineren we gewoon. Als we straks op vakantie gaan dan nemen we de staafmixer gewoon mee en maken we het daar vers
één jaar geleden
Reactie op Celestevdw
Alles vers/uit de vriezer!😊
Same! Meer ook omdat de kleine eten uit een potje niet lekker vindt. Nu ben ik er zo aan gewend dat ik niet eens meer naar potjes kijk
één jaar geleden
Hier ook alles vers en dan in de vriezer. Ik heb die potjes wel eens geproefd en dat smaakt echt nergens naar, althans niet naar wat erin zou moeten zitten.
Op die met pasta en rode saus na.
één jaar geleden
Potjes tot 11 maanden, want vers at ze tot een maand geleden niet 🫠. Nu ze 1 jaar is eet ze bijna altijd met de pot mee en vind het vers wel ineens lekker 🤷🏼♀️😂. En voor het gemak soms nog mama deli.