12 Reacties

9 maanden geleden

2e foto

9 maanden geleden

Reactie op SilW

2e foto
Voelt ook wat dikker en een beetje warm. Hij wou ook niet douchen...

9 maanden geleden

Germ! Lijkt wel een allergische reactie op iets maar dat is wel vreemd op die plek.. kan je helaas niet verder helpen. Sterkte met je zoontje!

9 maanden geleden

Reactie op Chantalld

Germ! Lijkt wel een allergische reactie op iets maar dat is wel vreemd op d ...
Jaa dat dacht ik ook eerst. Maar hij heeft niks anders gegeten dan normaal. Wel ben ik overgestapt van wasmiddel, maar dat lijkt me sterk als het alleen op deze plekken zit. En weet ook ff niet of ik deze trui met de nieuwe had gewassen

9 maanden geleden

Ik zou even met de huisarts overleggen. Als het warm is kan er sprake zijn van een ontsteking.

9 maanden geleden

Reactie op Biancakra

Ik zou even met de huisarts overleggen. Als het warm is kan er sprake zijn ...
Gister de huisartsenpost gebeld omdat het nog erger werdt. Wss een allergie, netelroos/koemelkallergie/andere soorten. Al gaa mn vermoeden naar koemelk. Moesten de huisarts bericht geven. Dit nu gedaan hopelijk maandag bericht en dan hopelijk testen...

9 maanden geleden

Gisteravond..

9 maanden geleden

Reactie op SilW

Gisteravond..
Oh arm ventje.. hopelijk nemen ze het maandag snel op!

9 maanden geleden

Reactie op SilW

Gister de huisartsenpost gebeld omdat het nog erger werdt. Wss een allergie ...
Och, wat sneu voor je zoontje. hopelijk komen zeker snel achter waar hij allergisch op reageert.

9 maanden geleden

Ziet eruit als een steek van iets; prosessierups oid. Al zou dat erg vroeg zijn. Mogelijk brandnetel?

9 maanden geleden

Reactie op KerkhofE

Ziet eruit als een steek van iets; prosessierups oid. Al zou dat erg vroeg ...
Nee dit lijkt er idd op. Maar als je de andere foto ziet in de reactie is dat het niet.

9 maanden geleden

Mijn zoontje kreeg dit na het eten van aardbeien