8 Reacties

één jaar geleden

Wij hebben toch maar het origineel gekocht omdat we geen goed konden vinden.... 🫣

één jaar geleden

Wij hebben ook de originele, maar wij hebben ook de joolz day als kinderwagen en hij past op allebei dus dat scheelt. Die is wel heel erg fijn

één jaar geleden

Ik heb deze besteld afgelopen week. Had al een dure voor de dubatti, maar wilde ook een voetenzak voor de easywalker buggy, maar niet nog een keer de hoofdprijs betalen. Ik ben er tevreden over, helemaal voor die prijs. Mijn zoontje zat er lekker warm in gisteren. Er zit aan de bovenkant wel 2 knopen. Mijn inziens heel stevig vast, maar kan je er afknippen als je het liever niet hebt. Ze zijn er in verschillende kleuren. Hierbij de link: https://www.bol.com/nl/p/monzana-voetenzak-voor-kinderwagen-of-stoeltje-93x56cm-grijs-groen/9300000124516210?referrer=socialshare_pdp_androidapp

één jaar geleden

Wij hebben meerdere gepast op onze Joolz Aer+ maar helaas toch op de originele uitgekomen. De nieuwe van Jollein paste opzich wel, maar om hem goed te laten zitten kon je de kap niet meer gebruiken. Ook was hij zo dik dat hij niet zo goed meer in te klappen was. En wij hebben hem juist omdat hij zo licht en compact is ☺️ De voetenzak van Joolz zelf is veel dunner, maar volgens mij wel gewoon lekker warm. Mocht je dus die van Jollein willen proberen, hierbij het linkje: https://www.bol.com/nl/p/jollein-voetenzak-buggy-kinderwagen-black/9300000148964483?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp

één jaar geleden

Reactie op Nadieh_

Ik heb deze besteld afgelopen week. Had al een dure voor de dubatti, maar w ...
Ik heb deze ook in onze buggy en top! Weet bijna zeker dat deze in de joolz ook goed past!

één jaar geleden

Reactie op Nadieh_

Ik heb deze besteld afgelopen week. Had al een dure voor de dubatti, maar w ...
Ooh thnx voor de tip! Hebben jullie toevallig ook Miley2?

één jaar geleden

Reactie op Lin_86

Ooh thnx voor de tip! Hebben jullie toevallig ook Miley2?
Ik heb de easywalker jackey 😊

één jaar geleden

We hebben de Montana voetenzak, heel erg tevreden van. Momenteel gebruiken wij nog steeds onze wandelwagen van Joolz, past er goed op.