31 Reacties
één jaar geleden
Ik volg ook even.. ik gebruik nu alleen de goedemorgen lotion van Zwitsal en een staartje bij mijn meisje.. meer doe ik niet, omdat ik bang ben dat het weggaat 🙈
één jaar geleden
Ik gebruik deze bij mij dochter. Haren wassen, beetje handdoek droog maken en dan klein bolletje op je hand. Breng het over haar hele haar en ga er dan een beetje wild doorheen waardoor de krullen juist beetje gaan werken en dan zit het goed. Zo gaat ze naar bed en blijft goed zitten tot we weer wassen.
één jaar geleden
M'n zoontje heeft echt een volle krullenbos. Ik gebruik Cantu en vind het top. Verkrijgbaar bij Etos. Elke ochtend haar beetje natsprayen en een beetje creme erin masseren. Geeft prachtige krullen! Ook is deze meer natural en niet zo agressief qua ingredienten 😊
één jaar geleden
Een vriendin van mijn zusje heeft 3 meisjes met krullen en doet daar sheabutter in voor extra mooie krullen.
één jaar geleden
Hier ook krulletjes 😍 (ik zelf nederlands met slag haar en mijn man marokkaans met kroeshaar) ben zo benieuwd naar als ze wat ouder is hoe haar haar dan zal zijn! 🤭
Ik gebruik nu op nat haar cantu for kids (op deze foto niet gebruikt) maar dat maakt haar krullen iets mooier
één jaar geleden
Ik gebruik de haarspray van Naif voor de krullies van m’n zoontje. Heb de yari green curls hier ook, maar vind het daar erg vettig van worden.
Spray naif erin, even opdrogen en dan ‘los’ maken door met m’n hand erdoorheen te gaan. En voila het zit top!
één jaar geleden
Hier bevalt de naif haarlotion erg goed. Kammen van de krullen gaat nu goed
10 maanden geleden
Hier zijn de krullen inmiddels wat langer. Naif werkte daar niet meer voor. Nu al een tijdje helemaal fan van Yari green curls. Ruikt ook super lekker.