6 Reacties

één jaar geleden

De toeslag is een voorschot voor januari en per januari gaan de toeslagen omhoog, behalve de zorgtoeslag

één jaar geleden

Reactie op daantjel

De toeslag is een voorschot voor januari en per januari gaan de toeslagen o ...
Ja dat begrijp ik maar mijn dochter gaat vanaf januari 3 dagen naar de opvang. Bij toeslagen.nl kan ik zien dat ik vanwege die extra dag juist meer toeslag ga krijgen dan wat ik vandaag heb gekregen, dit bedrag is gebaseerd op maar 2 dagen opvang.. ook zie ik bij toeslagen.nl dat ik het hele jaar deze bedragen zou hebben gekregen maar ik heb juist minder gekregen. Ze hebben dus alle maanden van dit jaar aangepast naar deze bedragen die ik niet gekregen heb. Dus ik ben een beetje in de wat😅

één jaar geleden

Ik heb dit ook soort van. Vanaf 1 november ging mijn dochter voor het eerst 3 halve dagen naar de opvang. Per januari gaat zij 3 hele dagen en had dit aangepast. Alleen in november kregen wij dus een voorschot voor de maand nov en dec. Vandaag heb ik ietsje meer ontvangen. Geen idee hoezo. Maar op mijn toeslagen staat dat dit bedrag voor 1 tot 2 januari is en per 3 januari weer dubbele ivm wijziging naar hele dagen. Snap niet waarom ik voor 2 dagen een toeslag heb gekregen wat meer is dan wat wij krijgen nu. Ik weet wel dat ik morgen even ga bellen voor de zekerheid. Kindergebonden budget krijgen wij helaas niet meer🥲

één jaar geleden

Reactie op donyaa

Ik heb dit ook soort van. Vanaf 1 november ging mijn dochter voor het eerst ...
Ja vindt het ook echt vreemd allemaal.. als dit de toeslag van januari al is zou ik dus te weinig krijgen en ik heb de wijziging optijd doorgegeven dus ga ervan uit dat ik het met terug werkende kracht nog allemaal terug krijg zou dan 500€ zelf moeten bijleggen😅 gelukkig hebben we dat wel maar er staat duidelijk dat wij recht hebben op meer als ze straks 3 dagen gaat..

één jaar geleden

Ik zou zeker even rondbellen voor de zekerheid en gemoedsrust

één jaar geleden

Ja vindt het ook echt vreemd allemaal.. als dit de toeslag van januari al i ...
Ik heb vanochtend gebeld en kreeg te horen dat de wijziging niet op tijd lukte/ kon. Zij storten 22 januari de aanvulling van wat wij al hebben ontvangen.