10 Reacties

één jaar geleden

Hier hetzelfde, ook 14 mnd. Meestal rond 5:00. Het is inmiddels al zo dat ik een soort van uitgeslapen voel als het een keer 6:00 is. Hoop dat het snel weer anders word want ik ben echt moe🙈😅

één jaar geleden

Hier ook en mij dochter is 15 maanden maar ik moet zeggen dat het nooit later dan 06:00 is geweest. Ik probeer zelf om 22:00 te gaan slapen zodat ik nog 07 uur slaap kan pakken

één jaar geleden

Hier ook met net 15 maanden, al 1,5 week elke ochtend tussen 4:45-5:15 uur wakker. Geen idee hoe we het weer rekken… overdag slaapt ze best goed en ze gaat afwisselend tussen 18:15-19:15 uur naar bed. Ik heb de cursus gekocht van eindelijk slapen, hoop dat het die €30 waard is. 😅😂

één jaar geleden

Reactie op Attent

Hier ook en mij dochter is 15 maanden maar ik moet zeggen dat het nooit lat ...
Herkenbaar, 6 uur was bij ons ook normaal. En wij slapen zelf om 21:00 uur momenteel 😅

één jaar geleden

Bij ons hetzelfde🙈 zou het kunnen dat het tijd is om van 2 dutjes naar 1 dutje te gaan overdag?🤷🏼‍♀️

één jaar geleden

Reactie op charlotte3310

Bij ons hetzelfde🙈 zou het kunnen dat het tijd is om van 2 dutjes naar 1 d ...
Dat heeft bij ons wel geholpen 😊 Niet elke dag 1 dutje, alleen wanneer ze het echt volhoudt tot de middag. Ze slaapt de nachten daardoor weer beter en langer

één jaar geleden

Hier doet onze dochter het ook haha. En die doet nog maar 1 dutje van een uur/1,5 uur 🥲

één jaar geleden

Reactie op charlotte3310

Bij ons hetzelfde🙈 zou het kunnen dat het tijd is om van 2 dutjes naar 1 d ...
Hij doet al sinds een paar maanden nog maar 1 dutje. Maar ook die is de laatste paar dagen niet zo'n succes helaas

één jaar geleden

Hier altijd al een vroege vogel geweest maar de laatste dagen spant ze de kroon met half 5 😅 niks aan te doen denk ik dan, want ze doet het ook als ze de dag ervoor minder heeft geslapen of maar 1 dutje heeft gedaan.

één jaar geleden

Hier ook hetzelfde.. Ik had gedacht dat het wel zou bij trekken nu ze nog maar 1 slaapje doet maar helaas 😅🫠