6 Reacties

6 maanden geleden

Ik zou voor Hema gaan. Ik denk dat ik pas in het voorjaar overstap. Voor nu zijn de rompers nog prima en in de winter is het ook wel lekker. Ik zou tenzij je zindelijkheidstraining gaat doen nog lekker de rompers gebruiken. Hemd en onderbroek heeft voor mij dan geen meerwaarde. Bij mijn tweede ging ik wel over op onderbroek met ruim 1,5jr. Maar hij had het super snel warm dus daarom geen romper of hemd onder zijn t-shirt.

6 maanden geleden

Wanneer je zelf wil.. Oudste kreeg ze met 1.5 jaar aan ongeveer.. vond gewoon stoer lijken haha. En nu de jongste heeft ze soms ook wel eens aan.. vooral met warm weer als ze ze dan lekker buiten spelen in de tuin heeft hij onderbroekje aan met hemdje. Ik koop wel altijd alleen maar hema ondergoed. Zowel de rompers als ook de onderbroekje en hemdjes..

6 maanden geleden

Reactie op Manu26

Wanneer je zelf wil.. Oudste kreeg ze met 1.5 jaar aan ongeveer.. vond g ...
En als het heel warm is bij zomerdag. Dan slaapt hij wel eens in pamper en alleen onderbroek, zodat die pamper beetje houvast heeft

6 maanden geleden

Wanneer het geen pampers meer draagt. Een romper is een hemdje dat de pamper op z’n plek houd.

6 maanden geleden

Toevallig dat ik vorig weekend het ondergoed van onze oudste van de zolder heb gehaald van toen hij zo klein was. Dat heb ik gewassen en ligt nu bij de jongste in de kast om ook binnenkort te gaan gebruiken. Hij heeft een hekel aan de rompers aan doen, dat gaat met een hemd toch makkelijker. Wat je reden ook is om over te stappen; lekker doen wanneer jij het wilt. Ik heb ondergoed van de hema; hemd met boxertjes en die blijven goed op hun plek zitten

6 maanden geleden

Als ze zinderlijk worden of als je veel luierbroekjes gebruikt zijn onderbroekjes makkelijker.