25 Reacties

één jaar geleden

Te veel.. minstens 150 a 200 euro en we zijn met zijn vieren. Alles is zó duur geworden, we drinken niet eens alcohol en aan snacken in het weekend met hapjes doen we ook niet.. het is puur siroop, cola zero (huismerk), melk aan drank, wat tussendoortjes en brood, beleg en avondeten.. ik zie weinig mogelijkheden om nog verder te besparen want dan kunnen we dus bijna niks meer 😅

één jaar geleden

Hier gezin van 4, waarvan 2 kindjes koemelkallergie hebben. Dus veel alternatieve producten wat duur is. En meestal zitten wij altijd rond de 200 euro. Ik vraag me ook altijd af, of ik de enigste ben die zo duur uit. Ik vind het zoo zonde van het geld. 😅 En dan heb ik nog niet eens iets bijzonders ofzo.. Want vaak ga ik ook nog naar de supermarkt Hier in het dorp om dan verse groente of andere dingen te halen die je dan toch weer vergeten bent.

één jaar geleden

Hier ook makkelijk 150 a 200 euro per week met 5. En dan let ik echt op de koopjes met 1+1 etc. En dan is dit ook exclusief luiers en wasmiddel enzo. Puur eten en drinken.. niet normaal hoe duur het allemaal is nu

één jaar geleden

Hier voor mijn gevoel ook veels te veel 😅 Per week ook tussen de €150 en €200

één jaar geleden

Wij zijn denk ik ook tussen de €120 en €150 kwijt. Ik doe wel boodschappen bij de Dirk, dat scheelt enorm. Verder maak ik soms meerdere porties en vries ik dit in. Uiteraard ook op aanbiedingen letten.😊

één jaar geleden

100-130€ per week, 3 personen en 2 katten😂🙈 Ik zat op 160-200€ per week, maar veel daarvan bleken impulsaankopen. Nu bestel ik 1x per week en dat scheelt een hoop!

één jaar geleden

Wij zijn een gezin van 5 en zijn zeker wel tussen de 200-250 per week kwijt. Soms zelfs meer als we wasmiddel en schoonmaakmiddelen enzo nodig hebben. Wat wij doen is grotere hoeveelheden maken met het koken. Dan vriezen we maaltijden in. Grotere porties zijn goedkoper dan kleinere en we verspillen hierdoor echt minder.

één jaar geleden

Gezin van 3 & wij zitten ongeveer tussen de €150-€180 p.w. We maken tegenwoordig wel vaak grotere porties en vriezen dat dan in 😊.

één jaar geleden

2 volwassen en kindje van 1 , 120/150 euro per week

één jaar geleden

Reactie op Demivanes

2 volwassen en kindje van 1 , 120/150 euro per week
we eten ook 1x per week samen met de familie scheelt wel iets

één jaar geleden

2 volwassenen, 1 dreumes en een kat. Ook zo'n 150 per week. Nog zonder luiers/drogist erbij ☹️ alles is zó duur.

één jaar geleden

2 volwassenen, 1 dreumes. Ongeveer €130 eu per week. Ook zonder luiers/drogist.

één jaar geleden

150 zitten daar jullie luiers en wasmiddel etc. Ook bij?

één jaar geleden

Wij gemiddeld 100 euro. Eten vaak twee dagen achter elkaar hetzelfde en kopen bijvoorbeeld aardappelen bij de boer, scheelt heel veel. Luiers kopen we niet omdat we wasbaar hebben. Een tip voor wasmiddel: wij gebruiken miniml. Wast super schoon en kan je in grote navulverpakkingen kopen.

één jaar geleden

Veel te veel 😂. Wij kopen alles biologisch ook

één jaar geleden

Reactie op Estherverlaan

150 zitten daar jullie luiers en wasmiddel etc. Ook bij?
Bij mijn genoemde bedrag wel, en ook incl kunstvoeding. Maargoed, dat gaat nu niet meer zo hard. ze krijgt nog 1x per dag kunstvoeding

één jaar geleden

Ik koop wekelijks voor 3 personen, en betaal zo’n 80 euro. Ik ga naar de Aldi, neem chips, yoghurt, echte cola, fruit/groenten diepvriespuree, vlees, brood, sandwichen etc mee, echt alles en kom nooit zo duur uit! Zelfs ijsjes kopen we ook nog. Ik let wel echt goed op de prijzen, misschien komt het daarom dat ik zo goedkoop uitkom

één jaar geleden

Wij zijn met 3 + een kat. Wij proberen met 600 euro per maand rond te komen aan boodschappen. Dit is in principe inclusief wasmiddel, luiers etc. Vaak gaan we er wel iets over heen moet ik bekennen, we houden soms namelijk ook van thuisbezorgd 🥲

één jaar geleden

Hier alleen een plus...denk dat daardoor ook wel verschil zit in wat wij kwijt zijn aan de boodschappen

één jaar geleden

Wij zijn met zijn 3en 600€ nu kwijt. De kleine meid eet bijna alle maaltijden mee. Moet wel zeggen dat we alles van dieren: dus zuivel, eieren en vlees biologisch kopen. Bij deze boodschappen zitten nog niet de babydoekjes en pampers.