17 Reacties
één jaar geleden
Hier hetzelfde probleem. Vooral omdat meneer ze zelf vaak uittrekt. Benoemen dat ze aan moeten blijven en ze weer aan doen helpt soms. Hij probeert ze dan ook zelf weer aan te doen haha. Het blijft lastig.
één jaar geleden
Onze dochter heeft anti slip sokjes van de Hema en soms van die dikkere huissokken nog er overheen aan. Wel de te kleine variant want anders ze dus ook uit. De kleinere zitten goed strak.
Als ze de grotere aanheeft dan trek ik ze vaak nog over de broek heen. Dan blijven ze ook beter zitten.
Ik heb verder geen ervaring met slofjes
één jaar geleden
Reactie op CWTH
Deze hebben wij ook en echt heel blij mee!
Hier ook aapies. Op Vinted ook goed betaalbaar
één jaar geleden
Reactie op emy dijken
Ons zoontje draagt slofjes van de HEMA met anti slip ideaal!
Wij hebben ook slofjes van de HEMA. In het begin moest ons zoontje er niks van hebben, maar nu is hij blijer met de slofjes, dan zonder. Hij heeft nu altijd warme voeten en heeft er ook op leren lopen!
https://www.hema.nl/baby/babykleding/slofjes/baby-sloffen-gebreid-koala-blauw-33236650BLUE.html?gclsrc=aw.ds&gad_source=1&gclid=Cj0KCQiAkeSsBhDUARIsAK3tiec5dAW4ibcvUPNDr6cuTl-EISKKvM9Swbg62ewowVHkppLS_oBirkMaAlXEEALw_wcB
één jaar geleden
Reactie op HevE
Ik ben groot fan van slofjes van little riots, die krijgt ze bijna niet uit ...
Deze heb ik ook, blijven heel goed zitten en hebben anti slip zool.
één jaar geleden
Hier loopt ze continu op blote voeten. Ze rent de hele dag heen en weer dus ze krijgt het niet koud 😅.