26 Reacties

één jaar geleden

Hier gewoon in 1 keer over

één jaar geleden

Ik heb ook nog geen ervaring, maar wij gaan ook in 1x over proberen.

één jaar geleden

In 1 keer over

één jaar geleden

Ook geen ervaring, maar wij gaan ook niet voorbereiden en verwachten een lange dag zondag ;-). Wel proberen zondag alles beetje te rekken zodat ie s avonds normale tijd naar bed kan.

één jaar geleden

Geen ervaring ook, wij leggen ze deze week steeds ietsje later op bed maar of het de oplossing is geen idee 😅

één jaar geleden

Bij de oudste zijn we toen 5 jaar geleden in stukjes over gegaan. Een paar dagen van te voren steeds een kwartier later naar bed, dat ging heel fijn. Hij had toen van zichzelf een mooi regelmatig schema. Nu bij de jongste weet ik het niet zo goed. Hij wisselt sinds een paar weken met 1 of 2 dutjes dus kan er niets van op aan. Hij moet 's morgens ook gewoon optijd uit bed omdat we de oudste naar school moeten brengen en ze dan beide ook klaar moeten zijn. Ik denk dat we misschien een combinatie van beide doen. De laatste dagen iets proberen te rekken en de rest in de eerste dagen maar proberen bij te sturen

één jaar geleden

Wij gaan denk ik kijken hoe het gaat... hij is nu elke dag om 05.30 uur wakker dus dat worden een paar vroege dagen gok ik 😅

één jaar geleden

In 1x over. Met de oudste twee ook gedaan en ging eigenlijk verder prima. Zomertijd was lastiger dan wintertijd weet ik nog. Ik reken op een lange zondag, maar dat komt ook wel weer goed.

één jaar geleden

In 1 keer over

één jaar geleden

In een keer over, de nachten zijn altijd al slecht dus verwacht niet veel beters 😂

één jaar geleden

Niks, gewoon in een keer aanpassen en op de wakkertijden letten. M'n kind slaapt 's nachts toch al niet.

één jaar geleden

Pff wat kijk ik op tegen morgen. Hij is nu elke dag om 5u wakker ookal gaat hij later naar bed. Hij is echt klaarwakker en slapen lukt niet (ik probeer het echt ruim 1,5uur elke keer). Hoe gaan we dit in godsnaam doen....