10 Reacties

2 maanden geleden

Ik volg even mee

2 maanden geleden

Bij ons zoontje hebben we een hele tijd zijn slaapzak gebruikt, uiteindelijk had hij zelf aan onder een deken te willen slapen en dit doet hij nu al een jaar ongeveer. (Is nu 4) Bij ons dochtertje gaan we het, hetzelfde aanpakken

2 maanden geleden

Hier gewoon een dekbed en pyjamma In de winter heb ik altijd van die heerlijke flanellen pyjammas voor de Kids. Maar die van mij hebben dan ook nooit in een slaapzak geslapen. En zijn vanaf begin al een deken gewend. Zou zeker de eerste nachten voor haar wennen zijn. En moet je deken vast een paar keer weer over haar heen doen.

2 maanden geleden

Wij laten onze dochter nu met een winterslaapzak en dunn3 deken in haar ledikant slapen zodat ze er al wat aan kan wennen. 9 van de 10 keer slaapt ze er boven op maar goed is ook puur om te wennen!

2 maanden geleden

Ik denk zelf aan een slaapzakje waar de benen los van zijn, omdat ze zelf in en uit haar bed zal kunnen. En dan langzaam opbouwen met een lakentje? Gebruiken jullie een kussen?

2 maanden geleden

Hier heeft hij nog gewoon slaapzak aan. Wel een wat dunnere, de deken laat hij steeds beter over zich heen liggen. Hij kan goed genoeg lopen in de slaapzak; en anders zichzelf goed genoeg opvangen haha. De eerste 4 avonden kwam hij z’n bed uit. Nu blijft hij gewoon wakker in bed liggen tot wij hem komen halen.

2 maanden geleden

Wij hebben bij de overgang gewoon een slaapzak gebruikt. Tegen een jaar of 3 zijn we langzaam met een deken begonnen te oefenen. Nu is ze bijna 4,5 en we gebruiken nog geen kussen. We hadden een speciaal kinder kussen maar ze vind het niks en ze gooit hem steeds met draaien op haar hoofd

2 maanden geleden

Ik heb sinds 5 dagen een peuter bed en haar gelijk met dekbed en kussen laten slapen, ik dacht ze moet sowieso aan dit bed wennen kan ze net zo goed gelijk wennen aan een dekbed en mocht het niet goed gaan kan ik altijd nog de slaapzak terug aan doen. Ik controleer 3x direct nadat ze in slaap is gevallen, tussendoor en voor ik zelf ga slapen en ze ligt er altijd nog lekker onder dus hier gaat het goed gewoon kwestie van proberen

2 maanden geleden

Mijn dochter slaapt al vanaf 10 maanden onder een dekbed. En altijd onder dekketjes geslapen (Moedermaffia) maar trappelzak en dekbed of dekken. Ik doe haar Dekbed helemaal onder het matras zodat ze die niet over haar heen kan trekken en echt vast zit.

2 maanden geleden

Je kunt ook een slaapzak met losse benen kopen.