193 Reacties

één jaar geleden

Dunne pyama lange mouwen. Romper korte mouwen. Semi dun slaapzakje zonder mouwen

één jaar geleden

Romper met lange mouwen en een slaapzak zonder mouwen. Geen dikke slaapzak overigens maar een 'gewone' dunne (geen hydrofiele). Daar overheen een katoenen lakentje. Niet dat het laken nodig is maar dat is meer voor mijn eigen gevoel😅

één jaar geleden

Romper lange mouwen met een dikke slaapzak. Ze voelt snel koud.

één jaar geleden

Korte mouwen romper en korte mouwen zomerslaapzak. Het is 23.2 op onze slaapkamer.

één jaar geleden

Best veel. Lange mauwen romper pyjama lange mauwen slaapzak (dun, zomer) zonder mauwen. Katoenen laken Deken Nog een dun dekentje. En dan nog voelt ze snachts in haar nekje niet heel warm, en heeft ze standaard ijsblokjes als handjes.

één jaar geleden

Romper korte mouw Pyjama shirtje lange mouw Sokjes Dunne katoenen slaapzak Dun dekentje maar daar wiebelt ze zichzelf iedere keer van onder 😅

één jaar geleden

Wij hadden voorheen ook dekentje en dunner slaapzakje (puckababy) maar nu hij draait en z’n armen vrij moet hebben alleen slaapzak (zonder laken en zonder deken) omdat hij door het hele bed heen beweegt

één jaar geleden

Romper zonder mouwen Dun pyjamma. Ook wel eens short pyjamma En zomerdeken met laken. Niet veel dus.. beter iets kouder dan te warm . Ook ivm met zijn gevoelige eczeem huidje. Geen slaapzak dat vind hij niks.

één jaar geleden

Dunne slaapzak zonder mouw, romper met lange mouw en pyama broekje, of romper korte mouw met pyama shirtje met lange mouw en geen broekje. Het is hier nu meestal 19-20°C op de kamer

één jaar geleden

21 graden op de slaapkamer momenteel onze dochter slaapt in een slaapzak met mouwen 0.25 tog, romper korte mouw, pyjamabroekje en een wollen dekentje erover.

één jaar geleden

Een romper met korte mouwen, feetje pyjama, dunne slaapzak zonder mouwen (ik meen een tog 0.5) en een dekentje.

één jaar geleden

Romper met korte mouw, dun broekje en slaapzak van Puckababy (herfstvariant)

één jaar geleden

Romper met lange mouwen, pyjama broekje en een dunne slaapzak zonder mouwen

één jaar geleden

Romper Lange mouw, slaapzak 3 tog 😂 had eerst pyjama en slaapzak 1 tog maar dat was blijkbaar te koud 🤷🏼‍♀️🫠

één jaar geleden

Mouwloze romper en slaapzak 0,5 tog van Puckababy. Zijn kamer is ong 22 graden

één jaar geleden

Romper korte mouwen.. maar hij ligt naast mij in bed en ik word altijd gloeiend heet 🤣 dus hij heeft het niet koud

één jaar geleden

Romper korte mouwen + T-shirt met lange mouwen + slaapzak zonder mouwen. Temperatuur op de slaapkamer is 21-22°C

één jaar geleden

Romper korte mouw met een slaapzakje van 1,0 tog, daar zitten wel de mouwen nog aan 😊

één jaar geleden

Lange mouwen romper, 0,5 TOG slaapzak en fedde en Kees laken.

één jaar geleden

Korte mouwen romper, dunne pyama en 0.5 tog slaapzak, gaat prima!