193 Reacties

één jaar geleden

Hier nu alleen een romper zonder mouwen. Evt in de nacht nog een dun lakentje. Hij zweet nog steeds best veel. We doen wel samen slapen dus hij kreegt deels mijn warmte mee.

één jaar geleden

Hier vannacht alleen een korte mouw romper en slaapzak zonder mouwen van 0,5tog. Haar kamertje heeft een schuine kant, dus best warm! 🥵

één jaar geleden

Reactie op lisannexxx

Hier vannacht alleen een korte mouw romper en slaapzak zonder mouwen van 0, ...
Wij ook hier precies hetzelfde, kamer is 22 graden. Romper met korte mouw, slaapzak zonder mouwen van 0,5 TOG. Ben benieuwd hoe dat gaat vannacht 🤞🏽🙈

één jaar geleden

Reactie op Jkuijsmurcia

Wij ook hier precies hetzelfde, kamer is 22 graden. Romper met korte mouw, ...
Ja wij ook! Anders als wij naar bed gaan nog even voorzichtig voelen hoe warm ze is 🤫

één jaar geleden

Reactie op lisannexxx

Ja wij ook! Anders als wij naar bed gaan nog even voorzichtig voelen hoe wa ...
Dat durf ik niet 🙈😅🤣 als die van ons gwn slaapt, dan kom ik die kamer niet binnen haha

één jaar geleden

Romper zonder mouwen en hydrofiele slaapzak. Hier is het wel wat warmer helaas in huis.

één jaar geleden

Pyjama shirt met lange mouwen en slaapzak zonder mouwen (ivm wasbare nachtluier past de romper niet dus alleen pyjama, nu alleen shirt maar als het iets frisser is ook pyjamabroek) ongeveer 19/20 graden op de kamer.

één jaar geleden

Zijn er hier ook die een hydrofiele slaapzak gebruiken? Zo ja wat doe je daar dan onder? 🙈

één jaar geleden

Slaapzak zonder mouwen en luier. Het is 25 graden op onze slaapkamer 😅

één jaar geleden

Reactie op JazzRodrigues

Slaapzak zonder mouwen en luier. Het is 25 graden op onze slaapkamer 😅
Dit doen wij ook idd

één jaar geleden

Alleen korte romper en lakentje (die momenteel ONDER hem ligt)😅

één jaar geleden

Reactie op F&M

Zijn er hier ook die een hydrofiele slaapzak gebruiken? Zo ja wat doe je da ...
Ik gebruik die nu met een romper eronder. Maar ze heeft het nog warm. Misschien morgen alleen met een luier. Ik moet wel zeggen dat het hier 27 graden in huis is. 😅

één jaar geleden

Reactie op F&M

Zijn er hier ook die een hydrofiele slaapzak gebruiken? Zo ja wat doe je da ...
Wij gebruiken een hydrofiele slaapzak met enkel een rompertje er onder!

één jaar geleden

Luier + kort rompertje, tis gelukkig aan het afkoelen maar nog steeds heel warm!

één jaar geleden

Puckababy zomerslaapzak met mouw en daaronder spaghetti rompertje

één jaar geleden

Voor de gene die alleen een luier aandoen onder de slaapzak: gaat die niet los? Wil het ook proberen maar m'n zoontje draait heel veel 😅

één jaar geleden

Vannacht heeft m'n zoontje in een romper zonder mouwen gelegen en een dunne hydrofiele slaapzak met een lakentje erover. Ging goed! Denk vannacht zonder romper ivm dat het nog warmer is..

één jaar geleden

Reactie op Merel 94

Voor de gene die alleen een luier aandoen onder de slaapzak: gaat die niet ...
Evt onderbroek eroverheen

één jaar geleden

Het was 25 graden in de slaapkamer 🥵. Maar onze dochter heeft in een 0.25 tog slaapzak geslapen van fedde en kees met mouwen, met een spaghettibandje rompertje. Vannacht wellicht alleen in de luier en slaapzak.

één jaar geleden

Reactie op Merel 94

Voor de gene die alleen een luier aandoen onder de slaapzak: gaat die niet ...
Mijn dochter draait het hele bed rond maar haar luier blijft zitten. Je kan eventueel één onderbroek eroverheen doen.