193 Reacties

één jaar geleden

Reactie op JazzRodrigues

Mijn dochter draait het hele bed rond maar haar luier blijft zitten. Je kan ...
Haha okee, gaan het proberen!

één jaar geleden

Reactie op Merel 94

Haha okee, gaan het proberen!
En mocht het losgaan, je hebt luierbroekjes ook in kleine maatjes:)

één jaar geleden

Reactie op wen2122

En mocht het losgaan, je hebt luierbroekjes ook in kleine maatjes:)
Oja top!!

één jaar geleden

Wat doen jullie nu met 29 graden op de babykamer? 🥵 Ze heeft nu alleen een rompertje met korte mouwen aan, verder niks

één jaar geleden

Hier alleen luier en hydrofiele slaapzak. Die fladdert los om haar lijfje. Een romper zat vandaag overdag al aan haar vastgeplakt

één jaar geleden

Wat doen jullie nu met 29 graden op de babykamer? 🥵 Ze heeft nu alleen een ...
Alleen een pamper..

één jaar geleden

Net was het 24.5 graden op de kamer. ze ligt in een slaapzak met mouwen van 0.3 TOG met alleen een luier. Voor het eerst haar handjes uit de wantjes van de slaapzak (tegen maaien) en gaat verassend goed🤩🤩. Binnenkort maar eens een “gewone” slaapzak proberen💪🏼

één jaar geleden

Romper korte mouwen en een slaapzak van 0,25 tog. In zijn slaapkamer is het nu 25 graden.

één jaar geleden

Wij hebben de luxe van een airco🙈 Romper korte mouw, slaapzak 0.5 tog met opgerolde mouwen en Nunki lakentje van Fedde en Kees.☺️

één jaar geleden

Wij hebben ook de luxe van een airco 🙈 rond de 22 graden op haar kamertje, een hempje romper en slaapzak met mouwen 0,5 tog en een dekentje.

één jaar geleden

Reactie op jootjeSchil

Hier alleen luier en hydrofiele slaapzak. Die fladdert los om haar lijfje. ...
Hier hetzelfde, 27 graden op de kamer

één jaar geleden

Alleen een spaghetti bandjes romper

één jaar geleden

Wat doen jullie nu met 29 graden op de babykamer? 🥵 Ze heeft nu alleen een ...
Hier was het straks ook 28,9 op haar kamer. Heb eerst alleen luier geprobeerd maar dan draaide ze alle kanten op en kwam steeds vast te zitten met haar benen tussen de spijlen 🙈. Dus toch maar hydrofiele slaapzak aangedaan

één jaar geleden

Onze meid zweet op dit moment zo erg. Haar bedje is er zelfs nat van..vind het gewoon sneu. Het enige wat ze draagt is een luier en een slaapzak van TOG 0,5 Meer mensen waarvan hun kindje het bed uit zweet? 🥵

één jaar geleden

Reactie op Demner

Net was het 24.5 graden op de kamer. ze ligt in een slaapzak met mouwen van ...
Mag ik vragen van welk merk die slaapzak is? Op zoek naar een dunnere dan 0,5 met krabwantjes

één jaar geleden

Mijn zoontje heeft alleen een luier en een puckababy slaapzak aan zonder mouwen, zou 0.25 tog zijn en toch heeft ie het volgensmij nog te warm 😥

één jaar geleden

Vannacht 30 graden vannochtend 26 op de kamer Ze heeft geslapen in n luier

één jaar geleden

Hier ook een meisje dat t erg warm heeft. Heb haar vannacht in luier met romper laten slapen. Wat een ellende.

één jaar geleden

Mijn dochter heeft geslapen in haar luier. Het was alsnog erg warm voor haar.

één jaar geleden

Romper met korte mouwen. En een heel dun dekentje voor over haar benen.