193 Reacties
één jaar geleden
Reactie op Bloempie24
Romper korte mouwen en een slaapzak van 0,25 tog. In zijn slaapkamer is het ...
Waar is t slaapzakje van?
één jaar geleden
Reactie op Winter 2022
Waar is t slaapzakje van?
De 4 seasons van puckababy, de dunne zak kan eruit. Die is 0,25 tog. De 0,5 tog haal in bij de kruidvat of ter stal
één jaar geleden
24 graden geeft de thermometer in de slaapkamer aan. Maar ik lig er ook en het voelt heerlijk “fris”, dus zal wel niet helemaal kloppen!?🤔 dochter ligt in fedde en kees slaapzakje (met mouwen van 0,3 tog) met alleen haar luier. Mocht het afkoelen leggen we een dun dekentje over haar heen als ze er wakker van wordt vannacht.
één jaar geleden
Onze kleine heeft het al snel warm dus ze ligt alleen in een korte mauwen rompertje, anders zweet ze zich rot😇
één jaar geleden
Ze ligt nu alleen heerlijk in haar luier in haar slaapzak 😊 best warm 's middags op haar kamertje
één jaar geleden
25 á 26 graden op de kamer nu. Ze slaapt in hemdrompertje (zonder mouwen) en slaapzakje van 0,5 tog. Vanaf 27 graden slaapt ze alleen in haar romper.
één jaar geleden
Voor de mensen die een slaapzakje zoeken dunner dan 0,5 TOG: Bekijk Meyco Panter babyslaapzak - 90 cm - Neutral op: https://www.bol.com/nl/p/meyco-panter-babyslaapzak-90-cm-neutral/9200000130072562?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp
één jaar geleden
Bij ons in de kamer is het 29 graden.. Ik laat haar gewoon in haar luier slapen... Ik zie dat jullie ze nog veel aan doen, zou een luier alleen dan toch te koud zijn?
één jaar geleden
Reactie op Bonnie1234
Bij ons in de kamer is het 29 graden.. Ik laat haar gewoon in haar luier sl ...
Zou het gewoon op gevoel doen! Als het heel warm aanvoelt laat ik haar ook gewoon in een luier + korte romper slapen. En anders alleen een luier en een dunne slaapzak (0.5 of 0.3 TOG)
één jaar geleden
Ik leg haar met 26 graden in een luier ( daarover een hydrofiele luierbroek) in een hydrofiele slaapzak. Slaapt ze prima op en haar luier blijft goed zitten!