193 Reacties

één jaar geleden

Verkoeling!!!! 😜

één jaar geleden

Romper met korte mouw of spaghetti bandjes. Dun lakentje van 0.3 tog maar die trapt ze weg.

één jaar geleden

Bij de Kruidvat! 0,5 TOG en vangt evt vocht op :)

één jaar geleden

De TOG hiervan

één jaar geleden

Reactie op Bloempie24

Romper korte mouwen en een slaapzak van 0,25 tog. In zijn slaapkamer is het ...
Waar is t slaapzakje van?

één jaar geleden

Reactie op Winter 2022

Hydrofiele slaapzak van de kruidvat

één jaar geleden

Reactie op Winter 2022

De 4 seasons van puckababy, de dunne zak kan eruit. Die is 0,25 tog. De 0,5 tog haal in bij de kruidvat of ter stal

één jaar geleden

27 graden nu in de kamer. Een romper met korte mouwen is zelfs te warm. Nu alleen in luier. Echt wat een ellende, en het gaat voorlopig ook niet afkoelen 😭😭😭😭😭😭

één jaar geleden

Luier! Hier ook nog 27 graden op onze kamer 🤷🏼‍♀️🫡

één jaar geleden

24 graden geeft de thermometer in de slaapkamer aan. Maar ik lig er ook en het voelt heerlijk “fris”, dus zal wel niet helemaal kloppen!?🤔 dochter ligt in fedde en kees slaapzakje (met mouwen van 0,3 tog) met alleen haar luier. Mocht het afkoelen leggen we een dun dekentje over haar heen als ze er wakker van wordt vannacht.

één jaar geleden

Onze kleine heeft het al snel warm dus ze ligt alleen in een korte mauwen rompertje, anders zweet ze zich rot😇

één jaar geleden

Romper korte mouwen want meneer lijkt op ze vader en zweet altijd.

één jaar geleden

Ze ligt nu alleen heerlijk in haar luier in haar slaapzak 😊 best warm 's middags op haar kamertje

één jaar geleden

25 á 26 graden op de kamer nu. Ze slaapt in hemdrompertje (zonder mouwen) en slaapzakje van 0,5 tog. Vanaf 27 graden slaapt ze alleen in haar romper.

één jaar geleden

Reactie op suzieQ04

Mag ik vragen van welk merk die slaapzak is? Op zoek naar een dunnere dan 0 ...
De fedde en kees slaapzak gok ik!

één jaar geleden

Voor de mensen die een slaapzakje zoeken dunner dan 0,5 TOG: Bekijk Meyco Panter babyslaapzak - 90 cm - Neutral op: https://www.bol.com/nl/p/meyco-panter-babyslaapzak-90-cm-neutral/9200000130072562?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp

één jaar geleden

Reactie op -Tessa-

De fedde en kees slaapzak gok ik!
Ja klopt inderdaad!

één jaar geleden

Bij ons in de kamer is het 29 graden.. Ik laat haar gewoon in haar luier slapen... Ik zie dat jullie ze nog veel aan doen, zou een luier alleen dan toch te koud zijn?

één jaar geleden

Reactie op Bonnie1234

Bij ons in de kamer is het 29 graden.. Ik laat haar gewoon in haar luier sl ...
Zou het gewoon op gevoel doen! Als het heel warm aanvoelt laat ik haar ook gewoon in een luier + korte romper slapen. En anders alleen een luier en een dunne slaapzak (0.5 of 0.3 TOG)

één jaar geleden

Ik leg haar met 26 graden in een luier ( daarover een hydrofiele luierbroek) in een hydrofiele slaapzak. Slaapt ze prima op en haar luier blijft goed zitten!