193 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Bonnie1234

Bij ons in de kamer is het 29 graden.. Ik laat haar gewoon in haar luier sl ...
Hier 27,5 maar ze slaapt in haar luier. Ze zweet zich rot met een romper of slaapzak aan. Zou met dat soort temperaturen geen extra kleding aantrekken.

één jaar geleden

Reactie op Bonnie1234

Bij ons in de kamer is het 29 graden.. Ik laat haar gewoon in haar luier sl ...
Hier 26 graden en alleen luier. Maar slaapt wel naast mij in bed

één jaar geleden

https://www.hetkinderpackhuys.nl/c-5770220/opheffingsuitverkoop/ Hier staan allemaal Hydrofieleslaapzakjes op voor spot goedkoop. Misschien iets voor jullie ?

één jaar geleden

De babyfoon geeft 25 graden aan maar ik denk dat die temperatuur niet klopt. Ze sliep afgelopen nachten in een romper met korte mouwen + hydrofiele slaapzak zonder mouwen. Omdat ze vannacht erg koud aanvoelde heeft ze nu weer een pyjamashirt met lange mouwen aan over de romper maar nog geen broek.

één jaar geleden

Het is erg warm bij ons binnen. Slaapt in rompertje met korte mouwen of mouwloos

één jaar geleden

Vannacht in hydrofiel slaapzak van 0,5 tog, zonder romper en onder nunki laken. Was 24 graden op de slaapkamer. Wel een slapeloze nacht gehad, maar niet van warmte of kou, de kleine was behoorlijk aan het spoken🫠

één jaar geleden

Up

één jaar geleden

Nu het wat kouder is romper korte mouw en lange broek. En dan lakentje en deken of bij ons in bed

één jaar geleden

Romper met spaghettibandjes, feetje pyjama, slaapzak zonder mouwen (0,5 tog) en Fedde en Kees lakentje. Het is 's nachts al best fris in haar kamertje (jaren 30 huis).

één jaar geleden

Slaapzak 0.5 tog met lange mouwen romper, ook een oud en dus nu al koud huis!

één jaar geleden

Onze dochter ligt al in het herfstdeel van de puckababy 😅 2 tog en een korte mouwen romper eronder. Jaren 30 huis, haar slaapkamer was vanmorgen 17,5 graden. Maar ze is ook wel een redelijke koukleum geloof ik.

één jaar geleden

Hier ook het herfstdeel van puckababy, met vanavond daaronder een katoenen pyjama lange mauw/broek zonder romper oid eronder. Was 19 graden en koelt ‘s nachts vaak nog wat af. Gisteren lag ze met romper maar voelde ze toch wat koud bij 19,5 graad.

één jaar geleden

Romper met spagettibandjes, feetje pyjama en hema slaapzak van katoen van 0,5 tog.

één jaar geleden

Wij slapen vannacht een nachtje bij mijn ouders, daar is het blijkbaar een stuk kouder dan bij ons😂 Bij ons thuis slaapt ze in korte mouw romper + pyjama en slaapzak 0,5 tog bij een temp van zo’n 20 graden op haar kamertje. Zo ging ik dus ook voorbereid op pad🙈 Alleen bij mijn ouders is het dus nu al zo’n 16/17 graden. Zooooo blij dat m’n moeder nog een dikke slaapzak had liggen van m’n neefje🙈 dus vandaag korte mouw romper + pyjama + dikkere slaapzak van ik denk 2 of 3 tog. 🤷🏼‍♀️

één jaar geleden

Hier een 0,5 tog slaapzak en romper met korte mouwen maar omdat hij vannacht koud aanvoelde toch vandaag maar een romper met lange mouwen aangedaan.

één jaar geleden

Hier een slaapzak 0,5 Tog met een romper met lange mouwen een broekje en sokjes. Het is hier snachts toch best frisjes op haar kamer.

één jaar geleden

Hier een koukleum (en een niet zo warm huis): korte mouwen romper, dunne pyama en 2.5 TOG slaapzak zonder mouwen...

één jaar geleden

Romper korte mouwtjes/spaghetti bandjes + dunne pyjama met lange mouwen + winterslaapzakje zonder mouwen.

één jaar geleden

Hier blijkbaar een koukleum haha. Ze slaapt in een boxpakje met lange mouwen en nu sinds 3 nachten ook weer de slaapzak met lange mouwen. Denk dat we binnenkort over moeten naar de herfst slaapzak 😅

één jaar geleden

Romper met korte mouwen en boxpakje