193 Reacties
één jaar geleden
Reactie op Bonnie1234
Bij ons in de kamer is het 29 graden.. Ik laat haar gewoon in haar luier sl ...
Hier 27,5 maar ze slaapt in haar luier. Ze zweet zich rot met een romper of slaapzak aan. Zou met dat soort temperaturen geen extra kleding aantrekken.
één jaar geleden
Reactie op Bonnie1234
Bij ons in de kamer is het 29 graden.. Ik laat haar gewoon in haar luier sl ...
Hier 26 graden en alleen luier. Maar slaapt wel naast mij in bed
één jaar geleden
De babyfoon geeft 25 graden aan maar ik denk dat die temperatuur niet klopt. Ze sliep afgelopen nachten in een romper met korte mouwen + hydrofiele slaapzak zonder mouwen. Omdat ze vannacht erg koud aanvoelde heeft ze nu weer een pyjamashirt met lange mouwen aan over de romper maar nog geen broek.
één jaar geleden
Nu het wat kouder is romper korte mouw en lange broek. En dan lakentje en deken of bij ons in bed
één jaar geleden
Romper met spaghettibandjes, feetje pyjama, slaapzak zonder mouwen (0,5 tog) en Fedde en Kees lakentje. Het is 's nachts al best fris in haar kamertje (jaren 30 huis).
één jaar geleden
Hier ook het herfstdeel van puckababy, met vanavond daaronder een katoenen pyjama lange mauw/broek zonder romper oid eronder. Was 19 graden en koelt ‘s nachts vaak nog wat af.
Gisteren lag ze met romper maar voelde ze toch wat koud bij 19,5 graad.
één jaar geleden
Wij slapen vannacht een nachtje bij mijn ouders, daar is het blijkbaar een stuk kouder dan bij ons😂
Bij ons thuis slaapt ze in korte mouw romper + pyjama en slaapzak 0,5 tog bij een temp van zo’n 20 graden op haar kamertje. Zo ging ik dus ook voorbereid op pad🙈
Alleen bij mijn ouders is het dus nu al zo’n 16/17 graden. Zooooo blij dat m’n moeder nog een dikke slaapzak had liggen van m’n neefje🙈 dus vandaag korte mouw romper + pyjama + dikkere slaapzak van ik denk 2 of 3 tog. 🤷🏼♀️
één jaar geleden
Hier een 0,5 tog slaapzak en romper met korte mouwen maar omdat hij vannacht koud aanvoelde toch vandaag maar een romper met lange mouwen aangedaan.
één jaar geleden
Hier blijkbaar een koukleum haha. Ze slaapt in een boxpakje met lange mouwen en nu sinds 3 nachten ook weer de slaapzak met lange mouwen. Denk dat we binnenkort over moeten naar de herfst slaapzak 😅