193 Reacties

één jaar geleden

Hier de herfstslaapzak van Puckababy aan met een romper lange mouw, geen broekje. Het is nu 21 graden

één jaar geleden

Reactie op PM1995

Hier de herfstslaapzak van Puckababy aan met een romper lange mouw, geen br ...
is dat van de 4 seizoenen slaapzak?

één jaar geleden

Reactie op Yessicamsterdam

is dat van de 4 seizoenen slaapzak?
Yes en dan alleen het teddy gedeelte

één jaar geleden

Zit nu een beetje te struggelen met zomer slaapzak dat te dun is en winter die te dik is (beide van de hema). Even opzoek naar een tussen slaapzak. Hij ligt er in met een korte mouwen romper. Hem voor het slapen gaan nog een romper met lange mouw aan doen is geen optie aangezien de slaapzak al een strijd is (moe, geen zin meer etc).

één jaar geleden

Reactie op AMEKP

Zit nu een beetje te struggelen met zomer slaapzak dat te dun is en winter ...
Hoeveel tog is die slaapzak? Ik weet dat Hema slaapzakken van 2 tog heeft maar ook 3.5. Als het 2 of 2.5 is zou je kunnen proberen om alleen een mouwloze romper aan te trekken. Ik weet niet hoe warm het is bij jullie? Hier koelt het nu af naar 20 en hij ligt in een 2 tog slaapzak met romper lange mouwen

één jaar geleden

Reactie op PM1995

Hoeveel tog is die slaapzak? Ik weet dat Hema slaapzakken van 2 tog heeft m ...
Welke slaapzak is 2 tog? Heb er 1 gekocht en die is 3,5 tog. Mouwen kunnen er wel vanaf. Maar ik zoek ook een tussenslaapzakje van 1,5 of 2 tog.

één jaar geleden

Reactie op MomOfEmma

Welke slaapzak is 2 tog? Heb er 1 gekocht en die is 3,5 tog. Mouwen kunnen ...
Ik zie dat ze ze niet hebben dit jaar (vorig jaar wel). Kunnen de mouwen eraf? Dan verlies je 0.5 tog. Als het een graad of 20/21 is zou ik dat gewoon doen met alleen een romper eronder

één jaar geleden

De mouwen kunnen er inderdaad af, ideaal! Het is hier best nog wel warm boven bij ons, bijna 22 graden. Heb nog het zomerslaapzakje 0.5tog met lange mouw romper en broekje er onder. Ze lijkt het er goed in de doen en niet te koud in te hebben. Ik blijf nog even doorzoeken naar een tussenslaapzakje al zijn die moeilijk te vinden.

één jaar geleden

Reactie op MomOfEmma

De mouwen kunnen er inderdaad af, ideaal! Het is hier best nog wel warm bov ...
Die van Zeeman zijn 2,5 tog zonder mouwen! En leuke printjes. 😊

één jaar geleden

Hier nu een pyjama met lange mouwen en een romper korte mouwen eronder. Slaapzakken zijn hels hier 🫥

één jaar geleden

Hier nog 22/21 graden op de slaapkamer, hij draagt een romper, pyjama met lange mouwen en zomer slaapzak zonder mouwen.

één jaar geleden

Reactie op MomOfEmma

Meyco heeft slaapzalen van 2.0 TOG (zonder mouwen), deze heb ik gekocht via Wehkamp

één jaar geleden

Reactie op marije19

Hier nog 22/21 graden op de slaapkamer, hij draagt een romper, pyjama met l ...
Hier precies hetzelfde.

één jaar geleden

Reactie op MomOfEmma

Trixie heeft slaapzakken van ongeveer 1,5 tog, de ‘mild’. Ze zijn niet goedkoop maar ik vind ze erg fijn. We hebben een slanke meid en deze slaapzakken sluiten wat beter om haar lijfje.

één jaar geleden

Lodger is 2.3 TOG. Baby draagt nu korte mouwen romper, pyjama met lange mouwen en lange benen en de Lodger 2.3 TOG slaapzak zonder armen

één jaar geleden

Rompertje , pyjama en dikke slaapzak zonder mouwen.

één jaar geleden

Rompertje met korte mouwen en een witte teddy van de puckababy 4 seizoenen. En als het kouder is dan een pyjama broekje erbij.

één jaar geleden

Romper met spagethi band, vind die tshirt rot, omdat ze niet meer meewerkt. Daarna dunne pyjama lange mauw. Soms broek soms niet en dunne slaapzak mauwloos

één jaar geleden

Reactie op MomOfEmma

Misschien bij de kruidvat? Daar heb ik van het voorjaar nog slaapzakken van 1.5 tog gekocht… Hier slaapt ze nog in een zomerslaapzak (0.5tog) met of een lange mouwen romper of een spaghetti/korte mouwen romper + lange mouw pyjamashirt. Haar kamer is momenteel nog tussen 22-23 graden.

één jaar geleden

Reactie op MomOfEmma

De mouwen kunnen er inderdaad af, ideaal! Het is hier best nog wel warm bov ...
Hier ook zo. 0,5 TOG met romper en broekje. Erg fan van Bemini slaapzakken omdat je van de zak een broekje kunt maken. Voor in de avond als we weg zijn geweest, kan ze in de autostoel in slaap vallen en hup naar bedje.