193 Reacties
één jaar geleden
Mijn dochtertje voelde echt al koud 's nachts en 's ochtends. Dus nu een romper met spaghettibandjes, feetje pyjama, slaapzak 2.5 tog, lakentje en dun wollen dekentje. Ze slaapt ineens veel beter, al heb ik geen idee of het daaraan lag.🙈 Wonen wel in een oud huis dus al wat frisser 's nachts.
één jaar geleden
Korte mauwen romper+ boxpakje (of pyjama) dan heb ik een deken als hoeslaken in der bed liggen, als het koud is leg ik der daarmee ook extra toe maar dat houd de warmte goed vast , een slaapzak is te warm voor de kleine dan zweet ze zich rot dus heb het zo opgelost☺️
één jaar geleden
Of hier had ze dan lange mauwen romper en een legging aan, kan ook🤷🏽♀️
één jaar geleden
Reactie op Merel 94
Niemand?😅 inmiddels wel lange mouwen romper
Ik heb nooit lange mauw rompers vind ze verschrikkelijk. Wij doen korte mauw of zelfs die spagethi rompers.. trekken makkelijk aan en dan lang mauw shirt en dunne slaapzak mauwloos. Geen broek. Ze heeft t warm zat altijd lekker warm wakker worden. Als ze t kouder krijgt broek aan en straks met de vries heb ik n winterslaapzak klaarliggenc
één jaar geleden
Rompertje met langen mouwen slaapzak 3.0 TOG zonder mouwen van de Hema…
één jaar geleden
Dat gekke weer inderdaad. Maar de zomerslaapzak nu wel echt te fris, en de winterslaapzak nog veel te warm met zweten 😅
Dus deze pas gekocht, Tog 2 wanneer je de mouwen los doet, en dan in combi met lange mouwen romper 👌🏽
https://www.bol.com/nl/p/jollein-baby-slaapzak-winter-met-afritsbare-mouw-90cm-velvet-biscuit-winterslaapzak/9300000118629347?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp
één jaar geleden
Slaapzak 1,5 tog zonder mouwen met pyjama (lange broek + lange mouwen. )
Nou denk ik wel aangezien de temperatuur fors gaat dalen, ik binnenkort de winterslaapzak ga pakken. Dan weliswaar nog zonder volledige pyjama, maar enkel met romper.
één jaar geleden
Zo’n 17/18 graden op haar kamer; Slaapzak met lange mouw (TOG 3.0), korte mouw romper en pyjamabroek. Geen pyjamashirt, dat is teveel en dan gaat ze zweten.