14 Reacties

10 maanden geleden

hier ook wel periode gehad. maar dan was het die dag te druk geweest of teveel prikkels en verwerkte hij dat nu ook wel eens als we bv te zwemmen zijn geweest of na monkey town

10 maanden geleden

Hier enorme driftkikker, ongeduldig en erg veel gillen. Het gooien met speelgoed herken ik ook… gaat vast weer over hoop ik?

10 maanden geleden

Reactie op Sprutsje

hier ook wel periode gehad. maar dan was het die dag te druk geweest of tev ...
bij ons maakt het niet uit of het nou een rustige dag is of een drukke dag. wel gaat zijn ontwikkeling ineens mega hard je ziet hem per dag voorruit gaan. maar of het nou echt daaraan ligt..

10 maanden geleden

Wij hebben precies hetzelfde met onze dochter momenteel. Heel vermoeiend deze dagen/nachten. Het ligt echt aan de sprong.. Nog even volhouden dus 😅

10 maanden geleden

Wij hebben precies hetzelfde met onze dochter momenteel. Heel vermoeiend de ...
fijn om te lezen dat iemand dit herkent. bij ons is het vooral rond een uur of 22:00 . qua vermoeidheid valt het bij ons gelukkig mee maar vind het vooral enorm zielig als hij zo overstuur is. normaal huilt hij ook bijna nooit

10 maanden geleden

hier ook , blijven troosten en aangeven dat je voor ze bent en van ze houdt nog even volhouden

10 maanden geleden

Reactie op Kleintjevd

fijn om te lezen dat iemand dit herkent. bij ons is het vooral rond een uur ...
Bij ons begint het ook zo rond een uur of 22 en is dan bijna 2 uur ontroostbaar. Soms ook dat ze dit midden in de nacht heeft maar tot nu toe maar 2 nachten gehad. Verder merken we ook dat echt niets goed is gedurende de dag 🥲

10 maanden geleden

Zooo hey deze is heftig! Mijn dochter werd gisteravond ook om 22:00 uur wakker en heeft gekrijst tot 00:00 uur terwijl ik haar knuffelde en borst gaf. Ben bijna naar de eerste hulp gerend tot ik ging googlen en idd een 15 maanden sprong vonden en dit topic.

10 maanden geleden

Reactie op nataliaa

Zooo hey deze is heftig! Mijn dochter werd gisteravond ook om 22:00 uur wak ...
daarna wel weer goed geslapen? bij ons werd hij eerst gister avond rond 22:00 wakker. vanaf 23:00 weer geslapen en om 1:30 weer wakker tot 15:00. hierna hebben we hem toch maar weer bij ons in bed gelegd. is denk ik nu al 1,5 week zo. lijkt geen einde aan te komen

10 maanden geleden

Reactie op Kleintjevd

daarna wel weer goed geslapen? bij ons werd hij eerst gister avond rond 22: ...
Ze slaapt bij ons in bed dus we slapen best goed, alleen dat heftige krijsen gisteravond. Ik heb nu echt vastgehouden aan 1 dutje om 12 uur ipv een dutje in de ochtend en middag en hoop dat ze daardoor weer wat beter slaapt. Toen ze eenmaal in slaap was rond 00:00 heeft ze gelukkig uitgeslapen tot 08:00 uur!

10 maanden geleden

Wauw ben niet alleen. Midden in de nacht kan ze echt hard huilen, soms laat ik haar gaan en valt ze weer in slaap (dan voel ik me wel kut) . Anders ga ik naar haar toe maar duurt het langer tot ze stil is en geef ik haar een slokje melk. Maar zucht ik ben moe…

10 maanden geleden

Reactie op nataliaa

Ze slaapt bij ons in bed dus we slapen best goed, alleen dat heftige krijse ...
dat is fijn heb je in elk geval 8 uur achter elkaar kunnen slapen. wij zijn juist van 1 slaapje vandaag terug naar 2 gegaan om te kijken of dat beter gaat.

10 maanden geleden

Reactie op Mommiejam

Wauw ben niet alleen. Midden in de nacht kan ze echt hard huilen, soms laat ...
nee je bent zeker niet alleen. wij vragen ons ook constant af waar het door komt. is het sprong 9 of toch iets anders... huilt jou dochtertje in haar slaap of is ze echt wakker? ik kan mijn zoontje ook echt niet laten huilen. als hij in zijn slaap huilt dan laten we het ook of gaan even snel heen om speentje te geven. maar als hij echt wakker is dan gaan we wel naar hem toe en gaan we er naast zitten. vannacht dus tot 3:00... hopelijk snel weer normaal

10 maanden geleden

Hier lijkt dat krijsen echt verlatingsangst/nachtmerries te zijn. Hiervoor werd ze helemaal wild als ik haar oppakte, nu hangt ze juist helemaal tegen me aan en pakt ze me helemaal vast. Het is allemaal wat voor die kleintjes.🥺