6 Reacties

één jaar geleden

Doneren aan de moedermelkbank.

één jaar geleden

Officieel doneren moet voldoen aan allerlei eisen dus dat zal niet kunnen. Wat wel kan: - pannenkoekjes ervan bakken - in bad doen (goed voor de huid) - bij verkoudheid neusje spoelen - zalf ervan maken tegen wondjes -

één jaar geleden

Reactie op San93

Doneren aan de moedermelkbank.
Heb er al aan gedacht! Dit nemen ze zomaar niet meer over volgens mij.

één jaar geleden

Hier een vriezerlade VOL toen mevrouw ineens van de 1 op andere dag de fles weigerde. Ze drinkt nog wel 2 keer uit de borst maar de rest van de melk in een fles/beker wilt ze niet. Hier doe ik nu 2 zakjes 2x per week in dr badje. Heb wel even flink zitten janken haha aaaaaaal die tijd en energie en moeite om het te kolven.. zo jammer.. het is wat het is helaas en een badje was dan de beste en makkelijkste oplossing om het toch nog nuttig te gebruiken. Doneren zitten inderdaad strenge regels aan (gelukkig) en is volgens mij geen optie als het al gekolft in je vriezer ligt.

één jaar geleden

Reactie op DC87

Hier een vriezerlade VOL toen mevrouw ineens van de 1 op andere dag de fles ...
Ja dat dus! Er zit zoveel tijd en moeite in dat zomaar wegdoen geen optie is haha. Ik dacht misschien kan ik hier nog leuke ideeën op doen wat er wel mee te doen. Het is inderdaad maar goed dat er hele strenge eisen zitten aan het doneren van moedermelk. Dat worden veel melkbadjes denk ik 🤭

één jaar geleden

Ik heb via de Facebook groep donormelk 2 keer melk gedoneerd omdat de vriezer te vol werd. Verder bak ik regelmatig pannenkoeken van mama melk of kan er smoothie van maken