6 Reacties

6 maanden geleden

Hier sliep ze ook pas om 21.30….

6 maanden geleden

Ohhh hier ook waterpokken nu net met deze hitte. Vreselijk, ze heeft het ook flink te pakken. Ze is er helemaal gesloopt van (lijkt ook wel zieker te worden dus ik vraag me af of er niet nog iets anders is) en starttijd van de slaapjes is acceptabel, maar dan vervolgens de halve nacht rellen. Sterkte gewenst!

6 maanden geleden

Hier sliep ze ook pas om 21.30….
Pff ook al zo laat! Het is ook zo warm. Hier 29 graden op haar kamertje..

6 maanden geleden

Reactie op Kaasje21

Ohhh hier ook waterpokken nu net met deze hitte. Vreselijk, ze heeft het oo ...
Ahh ja wat sneu hè! Hier zit ze er ook helemaal onder en lijkt na elk slaapje nog meer bij te komen. Wat sneu dat jouw dochter er ook zo ziek van is.. hopelijk is het alleen de waterpokken! Hier is ze er ook wel ziek van. Heel hangerig, huilerig, woede aanvallen, koorts… Hopelijk is het snel voorbij! Hier begon het met een flinke verkoudheid/griepje en sinds afgelopen zondag kreeg ze echt plekjes. Dus we zijn ook al ruim 2 weken onder de pannen. En daar? Sterkte 😘

6 maanden geleden

Hier ook team waterpokken 🙋‍♀️. Maar gelukkig slapen ze goed. Ik heb wel het idee dat de blaasjes snel uitdrogen met dit weer, dus hopelijk zijn ze er snel van af! Jongste van 1,5 jaar begon, oudste van 4 gaat er nu achteraan.

6 maanden geleden

Hier begon het afgelopen weekend. Afgelopen nacht ging hartstikke goed gelukkig! De meeste blaasjes zijn ingedroogd en er komen nog wel veel nieuwe bij, maar die zijn gelukkig kleiner en lijken ook minder te jeuken