12 Reacties

één jaar geleden

Wij gaan volgende week een midweekje naar landal de lommerbergen. Met een kinderboerderij, speeltuintjes, subtropisch zwembad en indoor speelparadijs is er genoeg te doen! Wij zitten in een 'kinder' bungalow, speciaal ingericht voor jonge kinderen. https://www.landal.nl/parken/de-lommerbergen/accommodaties/4ck1#filter:eyJhIjoiMjktMDEtMjAyNCIsImQiOiIwMS0wMi0yMDI0IiwibmQiOjMsInN0Ijo5MjV9

één jaar geleden

Volg :)

één jaar geleden

Wij zijn tijdje terug naar Landal park geweest op de veluwe. Was een succes 😉

één jaar geleden

Reactie op ChrM

Wij gaan volgende week een midweekje naar landal de lommerbergen. Met een k ...
Dit is bij mij in het dorp en een super park! Wij gaan er regelmatig heen om gewoon te spelen 🥰

één jaar geleden

Hof van saksen!🥳🥳

één jaar geleden

Ik had laatst een super mooie acties via actievandedag.nl . Ga met een vriendin en haar zoontje en mijn dochter een weekendje naar een huisje vlak bij beekse bergen. Waren maar 300 euro kwijt. Het park heeft ook een beleefboerderij etc.

één jaar geleden

Vakantiepark en Avonturenboerderij Molenwaard!

één jaar geleden

Wij zijn net terug van een weekendje Centerparcs Vossemeren met 6 volwassenen en 2 kids van 3,5 jaar en 14 maanden. Super leuk park met mooi zwembad en een Discovery Bay. Kunt er ook schitterend wandelen en de Market Dome is ook erg mooi.

één jaar geleden

Reactie op BdeG

Hof van saksen!🥳🥳
Vond ik ook super leuk voor Kids. Heb je ook een soort ballorig en een fijn zwembad verwarmd voor kleintjes.

één jaar geleden

Hof van saksen! Niet goedkoop maar vaak wel een leuke lastminute of aanbiedingsprijs te scoren!

één jaar geleden

We gaan meestal naar een Landal park. Meestal zit er een zwembad bij en een binnenspeeltuin. Moet je even parken vergelijken wat je leuk vindt. Wij hebben ook nog een van 6, dus daar moeten we ook opletten haha. Buiten de vakanties om is het meestal iets goedkoper.