6 Reacties
één jaar geleden
Blijft je partner (als hij/zij/hen etc. er is uiteraard) bij de kleintjes of gaan jullie samen? Samen gaan zou ik ook best spannend vinden (maar waarschijnlijk ook heerlijk voor je relatie), maar alleen met vriendinnen ben ik al een aantal keer weekend weg geweest. Aankomend weekend weer een vriendinnenweekend. Ik begrijp de drempel volledig, maar ook echt heerlijk om een heel weekend even niet te hoeven zorgen en wijn te drinken zonder je druk te maken over een baby die nog twee keer wakker wordt in de nacht (in mijn geval). Ga gewoon heel erg genieten!! Je hebt het verdiend.
één jaar geleden
Ik vond logeren de eerste nacht al een ding. Ik heb ook 2 kinderen zelfde leeftijd. Het voelde "leeg". Maar uiteindelijk ook wel goed om het even te doen want daarna ben je wel helemaal opgeladen weer. En evt tussendoor videobellen? Gewoon lekker gaan en genieten en dit gevoel mag er ook gewoon zijn. Hoe meer je ze mist, hoe leuker het straks weer is om ze lekker te knuffelen.
één jaar geleden
Ik snap wel je gevoel. Wij gaan heel weinig weg samen en zeker nachtjes.. weekend weg zou ik zelf nu nog niet doen maar heerlijk voor degene die het wel doen / kunnen 🥰
Wij hebben ook niet echt iemand die de kids meer dan 2 nachten zouden kunnen verzorgen dus dat maakt het sowieso lastig. Wil wel een keer kijken om een nachtje weg te gaan samen want de me-time zit er echt weinig in de laatste tijd en merk wel dat het echt nodig is
één jaar geleden
Snap helemaal je gevoel. Wij gaan dit weekend ook 4 dagen weg met onze vriendengroep. En het voelt heel dubbel om onze kinderen, ook 2,5 en 11 maand bij oma te laten slapen.
Ene kant heel lekker zonder de kinderen, maar ik weet nu al dat de oudste heel verdrietig gaat zijn de eerste nacht.
Maar aan de andere kant des fijner het gevoel als we maandag weer thuis komen en ze zijn heel enthousiast als we er weer zijn.
Wij doen als we weg zijn, vaak even videobellen. En van te voren vooral de oudste goed voorbereiden dat ze gaan logeren.
één jaar geleden
Update; we zijn gewoon gegaan! Het was leuk en fijn om even zonder kinderen te zijn. En je eigen ding te kunnen doen een paar dagen. Mijn zusje heeft opgepast en het ging best goed. We hebben niet video gebeld omdat de oudste het soms wel lastig vond als ze foto’s van ons zag dat wij op vakantie waren met de zon en zij niet.
Het was ook heerlijk om weer terug te zijn! De kinderen gaven een knuffel en gingen weer spelen toen we thuis kwamen..
Ik vond het zelf meer een ding dan dat onze kinderen dat ervaren hebben volgens mij. 😬