Mijn dochter nu 18 maanden heeft nu wel de ergste slaapregressie die we tot nu toe hebben meegemaakt..
Ik dacht dat die van 11 maanden de hel was. Al 4 weken tussen ons inmiddels is mijn nachtrust er niet beter op geworden maar ze weigert echt in haar bed te slapen! Ik ben gewoon op van vermoeidheid, partner is snachts niet wakker te krijgen of is maar wat onhandig aan het doen en dan lukt het al helemaal niet dus moet ik als nog overnemen.
Kan nu echt wel tips gebruiken of ervaringen wanneer dit een keer ophoudt. Nog nooit is ze een slechte slaper geweest behalve met de 1 1 maanden regressie. Nu de 18 maanden regressie zitten we al een aantal weken met een kind tussen ons in. En wat nog het meest frustrerend is is dat ze bij de opvang altijd super goed slaapt! Hier is ze zowel overdag en nacht niet te doen en begint ze echt in paniek te raken als ik weg ben. Handje vasthouden kijkt ze alleen maar wat rond. Het kan toch niet dat een kind opeens niet meer in haar eigen bed wil waar ze altijd super goed in sliep? En dan bij de opvang nooit iets aan de hand🤷♀️ overleggen naar eigen bed wordt ze gelijk weer wakker. Bedje op kamer wilt ze nog steeds bij mij zijn. Heb al dagen geen fijne avond meer want ik moet om 8uur al op bed zodat onze dochter kan slapen en dan liggen we s’nacht mega krap in bed en om te voorkomen dat ze op onze kussen terecht komt slaap ik dus zonder anders is er gewoon geen ruimte voor haar.. dit werkt dus zo niet langer meer er moet echt een oplossing komen. Iemand ervaring?