8 Reacties
één jaar geleden
Heb je de Munchkin beker geprobeerd? Meeste kindjes drinken daar goed uit (leren ze vrij snel, gewoon blijven geven). Dat is handig omdat het anti-lek is en ze uit een normaal glas leren drinken
één jaar geleden
Ik zou me er vooral geen zorgen over maken. Mijn kindje dronk eerst ook slecht uit een rietjes beker en was vooral met water aan het spelen. Nu lijkt ze het wat beter door te hebben en echt te drinken.
Wij geven melk in de ochtend, middag en avond ook nog in flesjes (hier echt nog 3 flesjes per dag). Ik zie het probleem niet zo. Het komt vanzelf. Ieder op zijn eigen tijd.
één jaar geleden
Hier precies hetzelfde! Ze drinkt maar een paar slokjes (heb beide bekers). En dan laat ze het uit haar mond lopen. De beker gooit ze op de grond.
Daarom geef ik haar 3 flessen melk nog per dag.
Ze zeggen dat het vanzelf goed komt...😒 mijn zoontje had destijds precies hetzelfde. Hij is nu 4.5 jaar en nog steeds geen beste drinker 😔. We zullen het zien... kan er niets aan veranderen. Alleen het leuk maken en blijven aanbieden.
één jaar geleden
Hier ook nog geen succes. Hebben de munchkin en rietjesbeker geprobeerd. Het best is nog uit een normaal glas een slokje laten drinken. Wij hadden nog 3 flessen en hebben er sinds vorige week wel 1 af gedaan. Nu drinkt hij al wel iets meer