8 Reacties
één jaar geleden
Zegt niks, ik heb een keer een lege vruchtzak gehad en een keer een vruchtje dat gestopt was met groeien, maar de ‘zwangerschap’ die er zat groeide wel gewoon door totdat mijn lichaam er zelf achter kwam dat het geen goede zwangerschap was, pas toen werd het afgestoten en werd het hcg en de kwaaltjes minder.
één jaar geleden
Iedere zwangerschap is anders hoor. Heb er 4 gehad. Bij de eerste erg misselijk en dat was een miskraam. Ook bij zwangerschap 2 wat klachten, zere borsten, ook een miskraam. Bij zwangerschap 3 geen klachten maar wel bloedingen in het begin en toen een zoontje gekregen. Bij zwangerschap 4 zeer grote bloedingen gehad (tot week 22) en een dochtertje gekregen... het zegt niks. Bij mijn dochtertje raakte ik in paniek omdat ik niets voelde. Dus dat is echt geen signaal of het wel of niet goed gaat. Die eerste weken zijn slopend hé? Sterkte!
één jaar geleden
Ik had bij beide zwangerschappen in het begin geen klachten. Dat wil niet betekenen dat er geen leven is want ik heb nu 2 zonen waar veel leven in zit😉
één jaar geleden
Reactie op Marleen1987
Iedere zwangerschap is anders hoor. Heb er 4 gehad. Bij de eerste erg misse ...
Dank je wel voor je bericht. Ja erg spannend! Over twee weken de eerste echo.
één jaar geleden
Reactie op Nprins
Geen klachten betekent niet meteen geen leven. Ik ben 32 weken en heb nogst ...
Wat fijn dat je nog steeds geen klachten hebt ervaren.
één jaar geleden
Met 6 weken zwangerschap werd ik misselijk en erg vermoeid. Eergisteren de eerste echo gehad en een kloppend hartje! Dus inderdaad: de ene zwangerschap is de andere niet.