13 Reacties

20 dagen geleden

Wij hebben de klassieke schelp 😅 Met de regen de afgelopen dagen is het zand toch nat geworden (ondanks de deksel dus) maar dat vindt de kleine niet erg

20 dagen geleden

Wij hebben een houten met een deksel die bankjes vormen bij het openen

20 dagen geleden

Reactie op ScherpeMaartje

Wij hebben de klassieke schelp 😅 Met de regen de afgelopen dagen is het za ...
Van deze schelp had ik toch wel een beetje verwacht dat het zand droog zou blijven. Maar niet dus.

20 dagen geleden

Wij hadden een houten zandbak in de tuin op de tegels, waar bij openklappen het bankjes werden.. Maar zand werd wel nat en vies met beestjes en wortels van planten. Vond het achteraf geen goede keus. Mijn zoon speelde er ook veel minder in dan ik gedacht. Ik wil nu voor de kinderen zo'n picknickbankje met bakken erin.

20 dagen geleden

Wij hebben een schildpad van little tikes. Hier lijkt tot nu toe het zand gewoon droog te blijven. Enige nadeel de deksel kan er met harde wind afwaaien maar wij leggen er dan iets zwaars op

20 dagen geleden

Reactie op LD86

Wij hadden een houten zandbak in de tuin op de tegels, waar bij openklappen ...
Had je er wel een worteldoek in dan? Dat zou deze problemen (van wortels en beestjes) tegen moeten gaan.

19 dagen geleden

Wij hebben ook schelpen. Bij de action gehaald voor een super leuke prijs 🤗 (mocht het kapot gaan ofzo, vonden we het niet zo erg voor dat geld haha) Tot nu toe echt een groot succes! Hebben er een steen opgelegd zodat de bovenkant niet weg waait. We zijn er erg blij mee en ons zoontje ook 😃

19 dagen geleden

Hier ook die van de action en tot nu toe echt meer dan prima. Hebben er ook iets zwaars op liggen anders waait de deksels weg. Verder is het zand ook altijd droog.

19 dagen geleden

Reactie op Suus399

Had je er wel een worteldoek in dan? Dat zou deze problemen (van wortels e ...
Nee, dat hadden de tuinmannen niet gedaan helaas...

19 dagen geleden

Reactie op LD86

Nee, dat hadden de tuinmannen niet gedaan helaas...
Ow wat zonde ja! Jammer.

19 dagen geleden

Reactie op Yessicamsterdam

Van deze schelp had ik toch wel een beetje verwacht dat het zand droog zou ...
Ik baalde er ook van mijn mijn dochter vindt het niet minder leuk dus maak ik me er ook niet meer druk om. Misschien hadden wij de deksel er ook wel niet goed op gelegd, who knows 🤷🏻‍♀️ Wij hebben wel ook iets zwaars op de deksel liggen om wegwaaien te voorkomen

19 dagen geleden

We hebben een houten, met deksel die je tot bankjes openvouwt, van de gamma. Bevalt goed! Worteldoek erin, alleen kan het water nu niet weg.. dus manlief gaat nog iets bedenken voor de afwatering. Zoontje vindt het heel leuk om mee te spelen

18 dagen geleden

De schildpad van little tikes, nog geen zand in maar hij staat er al 😀