Onze dochter nu precies 14 maanden is de laatste maanden erg ongezellig馃槄 echt sinds haar 11 maanden slaapregressie of sprong wat het ook was馃ぃ is ze dus overdag vaak heel hangerig wil de hele tijd alleen bij mij zijn zodra ik even de keuken inloop is het al drama en komt ze me achterna (en wij hebben zelfs een open keuken dus ze kan mij gewoon zien vanuit de woonkamer) huilt veel als ze haar zin niet krijgt maar ook als er niets aan de hand is is ze altijd een beetje aan het zeuren en probeert ze op mijn schoot te klimmen. Bij het avondeten wilt ze zelf eten maar dan komt er niks in haar mond maar helpen mag echt niet want dan is ze gelijk helemaal van slag en wilt ze al helemaal niet meer eten zodra wij haar lepel aanraken. Soms lijkt het alsof ze gewoon moe is terwijl ze nu de laatste tijd heel goed slaapt s鈥檔achts en overdag doet ze 2 dutjes van ruim 1 uur. In de wandelwagen stukje wandelen vindt ze al niet meer leuk en zelfs korte autoritjes zijn al een drama. Ze kan nooit leuk spelen als ik niet in de buurt ben en bij de opvang doet ze het wel.
Is dit herkenbaar voor sommige moeders? Ik krijg ook weinig gedaan is het huishouden want ze wil altijd door mij gedragen worden of ze hangt aan mij. En voor de mama鈥檚 waarvan de kindjes al ouder zijn vertel mij aub dat het binnenkort beter wordt馃槄 dat gehang en gesjouw aan mij wordt ik echt niet vrolijk van ik heb dan niet eens meer zin om mijn partner een knuffel te geven als ik al de hele dag een kind aan mij heb hangen馃槅