Hoi dames, zoals in een eerdere bericht al aangegeven slaapt mijn dochter van 12 maanden al 2 maanden erg slecht. Ze wilt alleen bij mij in slaap vallen en in haar eigen bed wordt ze weer wakker. Wij zijn al aan het kijken voor een vloerbed om het makkelijker te maken.
Maar ik heb dus nu al weken slecht geslapen zo af en toe een paar uurtjes of ik heb mij een dagje ziek gemeld en kind naar de opvang. Maar ik merk echt dag mijn lichaam helemaal op is! Als ik mijn klachten ga opzoeken zou ik tegen een beginnende burn-out zitten en veel stress hebben. Ik moet vandaag en de komende 2 dagen de hele dag werken dit gaat mij echt niet lukken. Voel mij vaak op de dag duizelig en zo oververmoeid. Maar hoe kan ik dit tegen mijn baas zeggen? Slapeloze nachten door kind krijg je niet zomaar een weekje vrij neem ik aan. Kan je je wel ziek melden met stress klachten of moet ik eerst een doktersverklaring hebben?
Vindt het altijd erg lastig om mij ziek te melden bang dat ze het weigeren of vinden dat ik mij aanstel.. wat zouden jullie doen in deze situatie?