5 Reacties
één jaar geleden
Ik zou haar wel iets minder warm aankleden omdat ze al koorts heeft. Maar verder niks aan de hand hoor! Gewoon lekker laten slapen en als ze wakker wordt hoor je het vanzelf wel. Maak je vooral geen zorgen. Mijn dochter was laatst ook ziek van de prikjes en had ook koorts en de volgende dag voelde ze zich weer ietsjes beter gelukkig
één jaar geleden
Mijn dochtertje heeft vorig week voor de 3de keer de vaccinaties gehad en ze was er deze keer goed ziek van hoge koorts ook. Genoeg water laten drinken en als ze ongemakkelijk is een zetpil geven en idd niet te warm aankleden want dan kan ze haar warmte niet kwijt. En lekker veel knuffelen met der🤗❤️
één jaar geleden
Hier ook gisteren haar 3e prikjes gehad. Ik heb in het afgelopen jaar niet een nacht zo slecht geslapen. Vannacht mijn man wakker gemaakt om te helpen een zetpil te geven, normaal gaat dit zonder problemen, afgelopen nacht was die er met geen mogelijkheid in te krijgen! Constant aan het krijsen en ze voelde zich duidelijk niet lekker. Ik vond het zo zielig! Van 01:00h tot 04:00h wakker geweest. Om 09:00h vanmorgen is ze lachend wakker geworden.
Hoop dat het bij jullie nu ook beter gaat!
één jaar geleden
Reactie op Melaniem93
Hier ook gisteren haar 3e prikjes gehad. Ik heb in het afgelopen jaar niet ...
Ja ze zijn er goed ziek van lees ik zo! Wij ook een onrustige nacht gehad, haar halverwege lekker tussen ons in gelegd. Vanmorgen werd ze inderdaad ook met een lach wakker, en is ook alweer lekker actief! Nog wel een lichte koorts maar dat zal vandaag of morgen wel bijtrekken.
Fijn dat ze zich ook weer beter voelt! Hopelijk het ergste nu achter de rug 🤭