48 Reacties
één jaar geleden
Ja pff, ik doe ook steeds mee met alle virussen van de opvang. Ookal gaat ze maar 1 dag.😅 Vorige week 40 graden koorts, al jaren niet gehad... manman wat voelde ik me ellendig. Helaas geen tips.🙈
één jaar geleden
Nope 😁 altijd al een goede weerstand gehad haha. Geen idee hoe dat straks gaat als m’n dochter (ooit als er plek is) naar de opvang gaat. Voor nu is ze al bijna een jaar snot vrij 🙌🏻.
één jaar geleden
Al 2,5jr 😵 Om de haverklap verkouden en regelmatig ziek. Terwijl ik voor onze kinderen echt nooit ziek of verkouden was.
één jaar geleden
Nope. Ik gebruik medicijnen die mn weerstand verlagen dus had het wel verwacht maar het valt echt mee. Zoontje gaat wel naar de opvang en heeft soms een snotneus en heeft een keer lichte buikgriep gehad maar ook dat viel erg mee. Hij is eigenlijk alleen echt ziek geweest na de vaccinaties.
Hopelijk komen we komend griepseizoen ook zo goed door.
één jaar geleden
Onze oudste was de eerste 1,5 jaar bijna nooit ziek. Maar toen zaten we in coronatijd en kwamen we nergens. Die schade zijn we aan het inhalen 🤣 en de jongste doet gezellig mee. Die is al vaker ziek geweest in nog geen 1 jaar tijd dan de oudste in 3 jaar..
Ik merk dat ikzelf wat weerstand opgebouwd heb tijdens mn werk in de kinderopvang. Mijn man daarentegen niet 🙈 die zegt zelf ook dat hij nooit ziek was voor we kinderen hadden, haha. Dan denk je vanwege de weerstand, maar waarschijnlijk gewoon nooit echt blootgesteld aan veel virussen zoals met kinderen die lekker in je gezicht hoesten en niezen en alles meebrengen van de peuterspeelzaal 🤣
één jaar geleden
Ohh zo herkenbaar. Hier zelfs in het ziekenhuis beland omdat er een dubbele longontsteking overheen was gekomen 🙈. Kleintje snottert zich een weg door de opvang en ik met haar mee. En dan ik geef nog borstvoeding dus zou niet weten wat ik nog meer kan doen. Ook al 2x buikgriep gehad samen... We bouwen aan onze afweer zeggen we dan maar
één jaar geleden
Oh ja! Het is iedere keer bingo. Vooral heel vaak verkouden. Is ze er net een paar dagen vanaf, en begint het weer opnieuw. Bij onze oudste pikte ik alles mee. Gelukkig is dat nu veel minder vaak het geval.
één jaar geleden
Hahaha ja heel herkenbaar. Normaal was ik 1x per jaar flink verkouden en soms wat koortsig. Nu ben ik al tig keer verkouden geweest. Buikgriep ben ik gelukkig niet zo vatbaar voor, maar dan is mijn man wel altijd de sjaak. Dus die heeft ook al 3x buikgriep gehad. Het beperkt zich ook niet tot ons. Opa en oma's zijn ook al vaak ziek geweest 🤣. Merk wel dat als ik ook slechte nachten heb ik een stuk vatbaarder ben.
één jaar geleden
Heel herkenbaar, toevallig nu weer buikgriep en mijn zoontje heeft niks, vorige maand ook al 🫠.Ik heb ook liever dat ik het krijg dan hij. Maar pfff, voel me dan een paar dagen zo leeggezogen.
Ik ben begonnen met het slikken van extra vitaminen en eet havermout als ontbijt, resultaat na ca 4 weken. Nieuwe buikgriep 😅.
één jaar geleden
Reactie op Bloempie24
Heel herkenbaar, toevallig nu weer buikgriep en mijn zoontje heeft niks, vo ...
😂 Jezus ik eet bijna elke ochtend havermout, slik extra vitaminen, eet elke dag agv (verse groenten) en ik heb precies wat jij hebt. Ben net een beetje bijgetankt van de verkoudheid, krijg ik de griep 😩😵💫
Beterschap!
één jaar geleden
Ja hier ook. Ons kindje gaat nu bijna 7 maanden naar de opvang en we zijn sinds de eerste week zeker 1/3 van de tijd ziek. Afgelopen maand hebben we 2x griep, 1x buikgriep en 1x flinke verkoudheid achter elkaar gehad. Eigenlijk zonder echte tussenpozen. De baby wel af en toe paar dagen beter, maar wij niet echt. Met werk erbij vind ik dicht echt heel zwaar. Ik hoop zo dat het na een jaar beter wordt, maar merk dat onze eigen weerstand dus ook niet erg goed is. Pff… denk ook aan jullie allemaal!