48 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Lama 🦙

Ja hier ook. Ons kindje gaat nu bijna 7 maanden naar de opvang en we zijn s ...
Herkenning is toch een beetje fijn, hoop ik… maar wat een ellende hè. Je bent net herstelt van het een, begint het ander 😕 Idd wel pittig met werk. En ziek zijn is dus ook weer zoiets dat je “er even bij doet”, waar je vroeger (zonder kids), lekker ellendig op de bank kon liggen en kon uitzieken 😅

één jaar geleden

Reactie op Suusje_B

😂 Jezus ik eet bijna elke ochtend havermout, slik extra vitaminen, eet elk ...
Dankje 😊, jij ook beterschap gewenst

één jaar geleden

Ohja! Ik doe gezellig alle virussen mee…. Nog nooit zoveel ziek geweest als sinds dat ze na de opvang gaat. 🥲

één jaar geleden

Sinds ik mama ben,ben ik al vaak zien geweest! Ö nog nooit zoveel moeten braken 😂

één jaar geleden

Oh ja hier ook! Wij zijn elke maand wel een keer verkouden of grieperig Ik ben nog nooit zo vaak ziek geweest in 1 jaar 😩

één jaar geleden

Oh ja hier ook! Wij zijn elke maand wel een keer verkouden of grieperig Ik ben nog nooit zo vaak ziek geweest in 1 jaar 😩

één jaar geleden

Zo hoe is het hier? Ik heb na de zoveelste (zware) verkoudheid nu COVID te pakken. Had dat niet eerder gehad naar jemig wat heftig. De verkoudheidsklachten lijken mee te vallen maar de vermoeidheid is mega heftig. Moet na elk klusje even gaan liggen en ben al voor de 2e week ziek thuis. Morgen gaat mijn zoontje voor een extra dag naar oma zodat ik kan rusten. Ohja, slapen is ook lastig met COVID zeg… Maar mama’s COVID gehad? En de gouden tip?

één jaar geleden

Reactie op Suusje_B

Zo hoe is het hier? Ik heb na de zoveelste (zware) verkoudheid nu COVID te ...
Geen Covid, wel heftige buikgriep met zn allen tegelijk 😅ook geen pretje 🥴 Destijds wel covid gehad, tip: rusten! Paracetamol en thee drinken

één jaar geleden

In 2 maanden tijd 4x keer griep (Koorts en verkouden), 1x buikgriep en 1x borstontsteking. Veeg mij maar op. Daarvoor 1,5 jaar juist helemaal niks, tijdens zwangerschap en tot m’n zoontje 9 maanden was.

één jaar geleden

Reactie op Jenfromtheblock

In 2 maanden tijd 4x keer griep (Koorts en verkouden), 1x buikgriep en 1x b ...
Oh god… hele zwangerschap niks. wel suiker en hooikoorts, maar dat voelde als niks vergeleken met wat ik nu heb 😵‍💫 Niet te doen hè? Lastig om bij te tanken zo. Beterschap!

één jaar geleden

Reactie op Annemiek1990

Geen Covid, wel heftige buikgriep met zn allen tegelijk 😅ook geen pretje � ...
Beterschap met de buikgriep, wat een ellende 😩 Helemaal hersteld van COVID?

één jaar geleden

Reactie op Suusje_B

Beterschap met de buikgriep, wat een ellende 😩 Helemaal hersteld van COVID ...
Dankje. We zijn gelukkig weer zo goed als hersteld van de buikgriep. Kan sinds vandaag (vorige week woensdag begon de buikgriep) weer volledige maaltijden eten zoals ik deed.. Van de covid volledig hersteld ja. Zijn toen 10 dagen doodziek geweest met zn allen. Met koorts en al. Was echt ellende. Maar niks aan over gehouden, behalve een flinke optater voor de conditie.

één jaar geleden

Reactie op Annemiek1990

Dankje. We zijn gelukkig weer zo goed als hersteld van de buikgriep. Kan si ...
Dat is fijn als je weer kan eten, krijg je ook weer wat meer en energie. Die energie is hier ver te zoeken. Ik ben maar aan de paracetamol gegaan ivm pijn in mijn lijf, vooral armen en benen 😩

één jaar geleden

Mijn man ligt nu zelfs in het ziekenhuis. uitslag: griep en daarbovenop het roodvonk virus (kinderziekte). Hij had 41 graden koorts, rode vlekken die uitbreidde, niet kunnen slikken. We twijfelen om te stoppen met de opvang..

één jaar geleden

Reactie op Jules1985

Mijn man ligt nu zelfs in het ziekenhuis. uitslag: griep en daarbovenop het ...
Oh heftig, beterschap!

één jaar geleden

Reactie op Jules1985

Mijn man ligt nu zelfs in het ziekenhuis. uitslag: griep en daarbovenop het ...
Jeetje wat heftig, beterschap! Wij hebben daar met de oudste ook over getwijfeld maar dan krijgen de kinderen het wel op latere leeftijd op de basisschool, ze moeten toch hun weerstand op gaan bouwen. Ons zoontje zat bijna chronisch aan de antibiotica, hij kan slecht tegen verkoudheidvirussen, hij had minstens 5 keer per winter wel een longontsteking te pakken. De jongste neemt nu ook zo veel mee, ze zijn beiden chronisch verkouden lijkt het wel en ik ben nu ook al 3 weken aan het tobben.. het gaat beter worden, dat hebben we bij de oudste ook gezien, die is minder vaak echt ziek en nu 3. De eerste 1,5 a 2 jaar is gewoon afzien.

één jaar geleden

Jazeker. Van buikgriep nu op naar corona, heuj! Vorige maand waren we ook al allemaal ziek. Werk is niet blij met me denk ik. 🥲

één jaar geleden

Een maand terug nog op dit topic gereageerd 🙈. Heb sinds zondag griep... Mijn man sinds woensdagochtend en ons zoontje lijkt er het minst last van te hebben 😆. Het is een soort van bingo, welk virus vakje zal ik over een maand aan kunnen kruizen.

één jaar geleden

Reactie op PM1995

Jazeker. Van buikgriep nu op naar corona, heuj! Vorige maand waren we ook a ...
Oh vervelend. Hoe voel je je met Corona? Het lijkt bij mij niet beter te gaan. Ben zo vermoeid, kan eigenlijk alleen maar op de bank liggen. Hier dus ook niet aan het werk. Jij?

één jaar geleden

Ja hier ook, echt balen.