13 Reacties
één jaar geleden
Bedje een beetje omhoog door bijvoorbeeld een handdoek eronder te leggen (bovenkant matras), ui onder het bed, luuf smeren op ruggetje en borst, neusspray zoutoplossing, evt neusspoelen met of een spuitje of ander hulpmiddel
één jaar geleden
deze neuspray.. je hebt hem ook gewoon van huismerken. gewoon te koop bij de kruidvat.
ik kreeg deze tip van de kinderarts. en het maakte niet uit dat het vanaf 2 jaar is.
je kunt evt ook nog een lagere dosis doen die is voor baby. maar deze was volgens onze kinderarts geen probleem..
en werkt echt heel goed. voorkomt veel dat kindjes in het ziekenhuis belanden zeiden ze tegen ons in ziekenhuis
één jaar geleden
Hier vorige week voor de eerste keer een beetje verkouden. We hebben Luuf op een doekje gedaan en ze wilde daarmee slapen. Verder lekker warm in bad of onder de douche om het snot wat uit die neus te laten lopen haha.
Hier was ze na 2 dagen weer opgeknapt. 🤗
één jaar geleden
Reactie op Manu26
deze neuspray.. je hebt hem ook gewoon van huismerken. gewoon te koop bij ...
hier moet je wel voorzichtig mee zijn. Wij kregen het ook via kinderarts te horen. Maar hoeft echt niet bij lichte verkoudheid te geven. is enorm verslavend en slecht voor je neusvliezen. Ons werd aangeraden dit alleen te gebruiken als hij minder eet en drinkt.
één jaar geleden
Reactie op Fam Ginkel
hier moet je wel voorzichtig mee zijn. Wij kregen het ook via kinderarts te ...
ik ga ervan uit dat alle moeders zelf wel goed weten hoe ze hier mee omgaan..
bij een lichte verkoudheid heb je ook niks nodig, dan slaapt en eet en drinkt het kind gewoon.
ik geef dit altijd voor het slapen gaan aan mijn Kids als ze verkouden zijn, zo komen ze de nacht door met een open neus.
( als ze verkouden zijn uiteraard)
bij volwassen is het verslavend, bij een kind is dit anders.. ga ik van uit 😅🙈
het is altijd bijzonder hoe elke kinderarts/huisarts erweer over denkt. de een is heel terughoudend terwijl de anderen het juist toejuichen.
ach, het is geen goed en fout.. ik geef het als tip.. omdat ik het zelf ook een fijne tip vindt 😁
één jaar geleden
Reactie op Manu26
ik ga ervan uit dat alle moeders zelf wel goed weten hoe ze hier mee omgaan ...
Snap ik helemaal! en mijn reactie was helemaal niet aanvallend bedoeld of bedoeld dat het een slechte tip was. Alleen dat je dit dus wel met voorzichtigheid moet gebruiken. En dat doe je!